AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Vi overtok ny bolig for litt under et år siden. Vi skulle bytte en del av innertaket ifbm oppussing da håndverkere tilfeldigvis fant noe de mener er muselort i isolasjonen. Innertaket vårt er betong hele veien for uten om en liten del (et lite påbygg) der det er en annen takkonstruksjon. Det var her muselorten ble funnet. Det var ingen spor av gnaging på tre eller ledninger. Vi har verken hørt eller sett noe til mus den tiden vi har bodd her. Takstmannen som var her mente det kunne være snakk om en enslig slenger som har kommet inn for lenge siden og dødd i taket. Har åpenbart meldt dette til eierskifteforsikringen (ikke meldt om tidligere musinvasjon i egenmelding) og til husforsikringen. Mitt spørsmål er: hva bør vi gjøre videre? Jeg tenkte å be et skadedyrfirma om å komme på befaring. Forventer ikke at de skal finne noe mer, men ønsker å ha det dokumentert i tilfellet vi skal selge boligen igjen, så kan jeg opplyse om det selv i egenmeldingsskjemaet. Noen som har erfaringer eller tips? Tusen takk 😊 Anonymkode: c13a5...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Kan du sette opp feller der? Kommer det ingen i fellene, så er det ingen mus der Kan ha kommet inn o forbindelse med jobb i huset:) hadde ikke blitt avskrekket fra et hus hvor det står at det har blitt observert muselort i taket èn gang. Anonymkode: 56350...ead 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanfranord Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Har kun ei mus i hus å fruen sitter på den. Til tider vanskelig å fange men det går 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå