Tough cookie Skrevet 21. januar #1 Del Skrevet 21. januar (endret) Hun har jo blitt ganske stor på talkshow de siste årene, men jeg forstår ikke hvorfor hun omtrent sitter oppå gjesten sin og ofte skal holde hender med gjesten? Jeg hadde fått hetta hadde jeg vært gjest i et talkshow, og "hosten" hadde vært helt klin inntil meg. Merkelig... Endret 21. januar av Tough cookie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 24. januar #2 Del Skrevet 24. januar Hun er bare ubehagelig å se på, både med kroppsspråket og måten å snakke til gjesten på. Cringe som ungdommen villa sagt🫣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 24. januar #3 Del Skrevet 24. januar (endret) Måtte inn på YouTube og se noen korte klipp. Hun satt tett på flere av dem, men ikke noe holding i hender da. Hadde personlig følt hun var innenfor intimsonen på flere av klippene i en så stor sofa med god plass til mer space i mellom. Reagerte ellers ikke noe på henne, så skal ikke si noe om det lille jeg så av henne ellers. Endret 24. januar av Daisy-love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå