Gå til innhold

Europeer eller amerikaner

Europeer eller Amerikaner  

25 stemmer

1. 1. Europeer eller Amerikaner

• Europeer
      23
    • Amerikaner
      2

Anbefalte innlegg

Gjest King James
Skrevet

Dere kan ikke skrive Norsk..Enten Europeere eller Amerikaner

. Men en ting skal jeg si...Alle hvite mennesker i verden uansett hvor de er fra stammer fra Europeerene.

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet

Hvorfor i all verden skal jeg se på meg selv som amerikaner?

Gjest Liten Tapir
Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle vi se på oss selv som amerikanere (med unntak av de få her som er født i Amerika, har bodd der større deler av livet eller har foreldre derfra)?

Skrevet

Jeg lurer også på hvorfor jeg skulle ha sett på meg selv som amerikaner. Jeg har jo aldri vært der en gang.

Skrevet

Jeg sammenligner meg mer med amerikanere enn europeere, da jeg synes de fleste europeere er fryktelig sære.. spesielt franskmenn. =)

Gjest King James
Skrevet

Fordi jeg vil se om noen svarer amerikaner..( Noe jeg kan forstå vist de er fra USA ):

Men som kanskje dere vet. Så er alle amerikanere egentlig Europeere de hvite altså. Siden som sakt er alle og da mener jeg alle hvite mennesker fra den Europeeiske rase. Det finnes jo tross alt bare tre menneske raser.

Europeere ( Hvite mennesker )

Negro ( Svarte\Brune mennesker )-

Mongoliter ( Asiatere )

Så og svare Amerikaner. Har lite og si det er så lenge du er hvit er du fra den Europeeiske rase.

Skrevet

Er aboroginere mongoliter?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Har aldri vært i Amerika, og det har ingen andre i familien heller så vidt jeg vet. Så om jeg skulle svart Amerikaner ville nok det vært en stor løgn.

Gjest LoisLane
Skrevet

Det "moderne" mennesket oppsto på de afrikanske høyslettene. Vi har bare bleknet fordi vi bor så langt mot nord.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja det stemmer. At vi alle vil ende tilbake til afrika. Men menneske rasen er delt opp i tre. Europeere..Afrikanere og Asiater.

Men alle stammer fra Afrika.

Gjest LoisLane
Skrevet

Skjønner fremdeles ikke poenget med denne pollen. Å få et lite fåtall amerikanske KG'ere til å skjønne at de egentlig er europeiske?

Gjest Gjest_King James_*
Skrevet

Ikke alt her i verden trenger og ha et poeng. Vist du ser etter et poeng her i denne pollen. Vil du ikke finne det.

Siden denne pollen har ikke noe poeng.

Og så er kanskje 99.9 % av alle mine innleg uten poeng.

Gjest LoisLane
Skrevet
Ikke alt her i verden trenger og ha et poeng. Vist du ser etter et poeng her i denne pollen. Vil du ikke finne det.

Siden denne pollen har ikke noe poeng.

Og så er kanskje 99.9 % av alle mine innleg uten poeng.

Må bare innrømme at det irriterer meg (Og det irriterer meg at det irriterer meg!). Legge ut innlegg og poller uten poeng?

Gjest Gjest_King James_*
Skrevet

.........Jaha

Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg ser på meg selv som en Europeer. Sammenligner meg ikke med en Amerikaner, nei.

Skrevet

Jag är lite av båda två :tunge1:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ser på meg selv som europeer ja...

Gjest Markus i Oslo
Skrevet

For en som er fra Vålerenga er egentlig både Europa og Amerika oppskrytt. De er en gjeng med bønder!

:ler:

Gjest GreenSky
Skrevet

Den amerikanske kulturen er jo enormt tilstedeværende i europa. så vi er nok mer amerikanere enn vi liker å tro. Likevel tenker jeg på meg selv som europeer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...