AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Av og til har jeg lyst til å få sjekket blodtrykket mitt. Apoteket har drop in men koster rundt 80-90 kr hver gang. Tenker å kjøpe mitt eget som jeg kan bruke når jeg vil. Trenger tips til en blodtrykkmåler som viser konkret og er enkel i bruk Takk😇 Anonymkode: ce541...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden https://www.farmasiet.no/catalog/helse-og-livsstil/hjerte-og-blodtrykk/ad-medical-blodtrykksapparat-digital-ua-767s-w,5025157 Jeg bruker denne her. De bruker samme modellen på sykehuset mitt, så da tenkte jeg det var mer enn godt nok. Anonymkode: 098f3...b47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Den fastlegen din bruker når du er der. Anonymkode: 08b7d...c51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Det beste er å måle det manuelt. Da er man sikker på at det er riktig. Da må man ha et stetoskop og en manuell blodtrykksmåler. Anonymkode: 992cd...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Av og til har jeg lyst til å få sjekket blodtrykket mitt. Apoteket har drop in men koster rundt 80-90 kr hver gang. Tenker å kjøpe mitt eget som jeg kan bruke når jeg vil. Trenger tips til en blodtrykkmåler som viser konkret og er enkel i bruk Takk😇 Anonymkode: ce541...d4a Hvorfor vil du sjekke blodtrykket ditt? Har lege bedt deg om å kontrollere blodtrykket hjemme og lært deg opp i hvordan du gjør det? Har du bare en sjekket rang, og derfor vil ha apparat hjemme så er dette verdiløst, i verste fall en ekstra psykisk belastning du påfører deg selv som kan få blodtrykket til å galoppere. Anonymkode: 570fe...0ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå