Gå til innhold

Hvordan bli mindre kåt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vær glad for at du er kåt, det er en stor glede! Finn deg en på si som setter pris på det! 

Anonymkode: 97f06...825

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har tilgode å høre at mannens lyst synker som 30 åring. Det er ungt. 

Kjæresten min bikker 50 i år og vi har sex så mye som mulig.

Han trodde han hadde veldig høy lyst inntil han møtte meg. Jeg er veldig sulten på sex. 

I tidligere forhold har jeg opplevd presentasjonsangst. Men i sekundet den kneiken var over var de klar for sex hver gang jeg ville, også i 30 og 40 årene.

Det er dager kjæresten er sliten, men han elsker å tilfredsstille meg. Heldigvis er han god med tunge og fingre om jeg vil ha orgasme. Men som oftest blir han sykt kåt i prosessen og kommer selv.

Sex og intimitet er utrolig viktig for meg. Tror ikke jeg hadde klart et forhold der den biten avtok så tidlig i forholdet i så ung alder som 30.

Jeg er 43 og ser for meg vill og dyrisk sex i mange år til....

Anonymkode: de3e6...87e

Jeg er mann i midten av 30-årene og har mistet helt lysten på sex. Startet for 5 år siden da vi fikk vårt første barn og har vedvart frem til nå. Og gjennomsnittlig samleiefrekvens for foreldre fra barnet er 0-8 år er 1 gang i mnd. Så det at menn ikke mister sexlysten i 30 årene da gjennomsnittlig alder for å fæ barn er 30-år

Anonymkode: 044c1...b06

• Nyttig 1
Skrevet

*Så det at menn ikke mister sexlysten i 30 årene blir feil å si da gjennomsnittlig alder for å få barn er 30-år

Anonymkode: 044c1...b06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...