AnonymBruker Skrevet 21. januar 2025 #21 Skrevet 21. januar 2025 Vær glad for at du er kåt, det er en stor glede! Finn deg en på si som setter pris på det! Anonymkode: 97f06...825
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2025 #22 Skrevet 21. januar 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har tilgode å høre at mannens lyst synker som 30 åring. Det er ungt. Kjæresten min bikker 50 i år og vi har sex så mye som mulig. Han trodde han hadde veldig høy lyst inntil han møtte meg. Jeg er veldig sulten på sex. I tidligere forhold har jeg opplevd presentasjonsangst. Men i sekundet den kneiken var over var de klar for sex hver gang jeg ville, også i 30 og 40 årene. Det er dager kjæresten er sliten, men han elsker å tilfredsstille meg. Heldigvis er han god med tunge og fingre om jeg vil ha orgasme. Men som oftest blir han sykt kåt i prosessen og kommer selv. Sex og intimitet er utrolig viktig for meg. Tror ikke jeg hadde klart et forhold der den biten avtok så tidlig i forholdet i så ung alder som 30. Jeg er 43 og ser for meg vill og dyrisk sex i mange år til.... Anonymkode: de3e6...87e Jeg er mann i midten av 30-årene og har mistet helt lysten på sex. Startet for 5 år siden da vi fikk vårt første barn og har vedvart frem til nå. Og gjennomsnittlig samleiefrekvens for foreldre fra barnet er 0-8 år er 1 gang i mnd. Så det at menn ikke mister sexlysten i 30 årene da gjennomsnittlig alder for å fæ barn er 30-år Anonymkode: 044c1...b06 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2025 #23 Skrevet 21. januar 2025 *Så det at menn ikke mister sexlysten i 30 årene blir feil å si da gjennomsnittlig alder for å få barn er 30-år Anonymkode: 044c1...b06
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå