Palmemor Skrevet tirsdag kl 11:36 #41 Del Skrevet tirsdag kl 11:36 Det med økonomi er vel utfra hva man har fått tilskudd til? Jeg følger funkisbanden på snap og flere av de har jo lange utenlandsopphold hvor de også har med mer enn en assistent feks. Nå vet jeg ikke hvordan de betaler for det, men de får jo lønn. Mener ei av de sa en gang at hun får dekt lønn til assistentene, men at hun dekte flybiletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet tirsdag kl 13:56 #42 Del Skrevet tirsdag kl 13:56 Palmemor skrev (2 timer siden): Det med økonomi er vel utfra hva man har fått tilskudd til? Jeg følger funkisbanden på snap og flere av de har jo lange utenlandsopphold hvor de også har med mer enn en assistent feks. Nå vet jeg ikke hvordan de betaler for det, men de får jo lønn. Mener ei av de sa en gang at hun får dekt lønn til assistentene, men at hun dekte flybiletter. Ja, lønn må de jo ha enten de er på reise eller hjemme. Så det dekkes. Men i tillegg til å betale ut lønn så har BPA-ordninger driftsmidler, som skal gå til diverse merkostnader som kommer når man har assistenter. Dette kan blant annet være med på å dekke reiseutgifter. Dette er en liten prosentdel av det kommunen betaler for ordningen. Så man har selvfølgelig mer i driftsmidler jo større ordning man har, men det er fortsatt bare snakk om noen få prosent og absolutt ikke nok til å dekke alt det NA tar med sine assistenter på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet tirsdag kl 19:26 #43 Del Skrevet tirsdag kl 19:26 Tråden er ryddet for ryktespredning/spekulasjon. Du er selv ansvarlig for å dokumentere påstander som kan være til skade for den omtalte. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet onsdag kl 19:23 #44 Del Skrevet onsdag kl 19:23 Tråden er ryddet for svar til slettet innhold. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå