Gjest Duchess Skrevet 18. november 2002 #1 Skrevet 18. november 2002 Nå nettopp ringte det en danske som lurte på om jeg ville gi han en blowjob og om han kunne putte pi##en sin i meg....jeg la først på, for jeg skjønte ikke hva han sa (han snakka fort og dansk), men så ringte han opp igjen og sa at jeg måtte ikke legge på. Har hemmelig, skjult nr som ikke står oppført noe sted, og kjenner ingen dansker. Hvordan pokker kan han ha fått dette nr da ? Har ringt telenor, men fikk beskjed om å anmelde det, men det er ikke så aktuelt når han bare har ringt 2 ganger og nei, han har neppe fått det av noen vi kjenner, fordi det er særdeles få som kjenner dette nr han ringte. og han ringte neppe feil siden han ringte meg opp igjen da jeg la på.
Gjest Kinga Skrevet 18. november 2002 #2 Skrevet 18. november 2002 Anmeld det uansett og be om å få nytt nummer av Telenor.
Gjest pulverheksa Skrevet 18. november 2002 #3 Skrevet 18. november 2002 Telenor har fått en del pepper for det er ikke alltid at skjult/hemmelig nummer er så hemmelig. Så be om nytt nummer og anmeld sjikaneringen.
Gjest Andrine Skrevet 18. november 2002 #4 Skrevet 18. november 2002 Så ekkelt, da! :x Be Telenor om å skaffe deg nytt hemmelig nummer med en gang, slik at denne mannen ikke kan plage deg igjen. Hvorfor har du forresten hemmelig telefonnummer? Hvis årsaken er at noen har plaget deg tidligere, kan det kanskje være samme person denne gangen også. Den danske uttalen kan være falsk.
Gjest Lea Skrevet 18. november 2002 #5 Skrevet 18. november 2002 Det er jo mulig at han har slått et tilfeldig nummer da?` MEN slike stønne-telefoner er ikke særlig morsomt. Hadde en fyr på tråden stadig vekk en stund. Det merkelige var at han ringte på jobben min. Hver eneste gang fortalte han med at han hadde en på 32 cm. Akkurat som det interesserer meg... Han sluttet å ringe etter at jeg fant på festlige ting å si til ham. "Hvordan går det med moren din forresten?" "Skal du på Titano-festivalen i år eller?" Hehe. Faktisk sluttet han å stønne etter et par slike.
Gjest Kinga Skrevet 18. november 2002 #6 Skrevet 18. november 2002 Bra svar du hadde for hånden til plagånden, Lea.
Gjest Duchess Skrevet 18. november 2002 #7 Skrevet 18. november 2002 Hemmelig nr pga jobbmessige årsaker, diverse kunder som har en tendens til å ringe hit til alle døgnets tider (fordi at det er SÅÅ viktig) Jeg bor ikke her lengre, så jeg kan ikke gå og anmelde det uten videre, og han som bor her vil ikke anmelde det hvis han ikke ringer en gang til. Det har aldri skjedd før. Mulig den danske uttalen var falsk, men da var han i hvertfall imponerende flink. Han slo over til engelsk når jeg ikke skjønte hva han sa, og DA skjønte jeg VELDIG GODT hva det var han ville fram til
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 18. november 2002 #8 Skrevet 18. november 2002 Sikker på at det ikke var en lydmelding da? Neida.. Føler med deg!
Gjest dorian Skrevet 18. november 2002 #9 Skrevet 18. november 2002 Ja, humor virker veldig frastøtende på telefon-puste-gutta, av en eller annen grunn Gjør som Lea - fleip med fyren. Digresjon: Jeg ble ringt opp av noen jenter i forrige uke. Trodde først det var en av niesene mine, men skjønte fort at det ikke var dem da de spurte om jeg ville ha en date med dem. De var 15 år og veldig lekre, fikk jeg høre. Først lurte de på hvor gammel jeg var. Veeeeldig gammel, sa jeg. Så lurte de på om jeg var pervo, noe jeg svarte avkreftende på. En forespørsel om jeg var pedofil ble også vennlig, men bestemt, avvist. Deretter fulgte et par spørsmål ang. mine edlere deler, før vi stort sett var enige om at samtalen hadde mistet mye av gnisten og la på. Snodige greier dorian
Gjest Duchess Skrevet 18. november 2002 #10 Skrevet 18. november 2002 Jeg var tydeligvis ikke så veldig spennende fordi jeg ikke sa noenting, så etter å ha servert meg et par saftige meldinger om hva han hadde lyst til å gjøre, la han på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå