AnonymBruker Skrevet 19. januar #1 Del Skrevet 19. januar Jeg hadde favorittmarkert en annonse på Finn, men nå finner jeg den ikke igjen. Vanligvis får man beskjed om tingen er solgt, men nå ble den bare borte. Får man ikke beskjed om selger bare sletter den? Er det en mulighet for at selger da har ombestemt seg, eller er den faktisk solgt? Umulig å vite sikkert, men hva gjør dere? Anonymkode: 2caa9...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #2 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg hadde favorittmarkert en annonse på Finn, men nå finner jeg den ikke igjen. Vanligvis får man beskjed om tingen er solgt, men nå ble den bare borte. Får man ikke beskjed om selger bare sletter den? Er det en mulighet for at selger da har ombestemt seg, eller er den faktisk solgt? Umulig å vite sikkert, men hva gjør dere? Anonymkode: 2caa9...0ae En mulighet er at annonsen er slettet, en annen mulighet er at Finn.no har stoppet annonsen fordi der er noe «muffins» med annonsen eller med selger. Hvem vet? Ingen andre enn Finn og annonsøren. Anonymkode: 353c2...c57 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 19. januar #3 Del Skrevet 19. januar Man får ikke beskjed om en annonse slettes, nei 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #4 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En mulighet er at annonsen er slettet, en annen mulighet er at Finn.no har stoppet annonsen fordi der er noe «muffins» med annonsen eller med selger. Hvem vet? Ingen andre enn Finn og annonsøren. Anonymkode: 353c2...c57 Fjugur skrev (1 minutt siden): Man får ikke beskjed om en annonse slettes, nei Takk for svar! Da er den nok bare slettet, ja. Anonymkode: 2caa9...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #5 Del Skrevet 19. januar Hvis annonser jeg har favorittmerket forsvinner, så innser jeg at jeg var for treg, og så leter jeg videre. Omtrent akkurat det samme som om annonsen blir markert solgt eller deaktivert. Jeg var uansett for sen, hva selger gjør med annonsen endrer ikke det. Anonymkode: 37c9a...ad7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #6 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg hadde favorittmarkert en annonse på Finn, men nå finner jeg den ikke igjen. Vanligvis får man beskjed om tingen er solgt, men nå ble den bare borte. Får man ikke beskjed om selger bare sletter den? Er det en mulighet for at selger da har ombestemt seg, eller er den faktisk solgt? Umulig å vite sikkert, men hva gjør dere? Anonymkode: 2caa9...0ae Hva mener du at man eventuelt kan gjøre i en sånn situasjon? Sånn siden du spør hva folk gjør. Anonymkode: 58575...052 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #7 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): men hva gjør dere? Anonymkode: 2caa9...0ae Hva med å søke etter andre produkter til salgs? Anonymkode: 12080...91b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enda en tulling Skrevet 19. januar #8 Del Skrevet 19. januar Om du er veldig oppsatt på å kjøpe akkurat denne ene bestemte tingen, kan du a) Kontakte selger og spørre, hvis du husker navnet eller har lagret andre annonser fra vedkommende eller kjøpt noe fra dem tidligere. b) Søke på Finn etter denne typen gjenstand i den kategorien den tilhører. Noen ganger sletter folk annonser og lager en ny maken. For at det ikke skal vises at den har ligget lenge ute, f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå