Gå til innhold

Din erfaring med ulike tightsmerker?

Fremhevede innlegg

Skrevet
LeneXCII skrev (2 timer siden):

Ikke meg du spør, men jeg liker de som har MCS, (Lightspeed serien) de har ekstra støtte (kompresjon) på utsatte områder. De er også tettere vevd i stoffet så ikke gjennomsiktig. 

Dette er jo kompresjonstights, de skal være trange å få på men når de er på, merker man nesten ikke at de er der. Ganske vanlig eller gå ned en str! Skal som sagt sitte veldig tight. 

Takk! Skal prøve de. Vanskelig å finne gode tights.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 23.47):

sitter som støpt

🤩🧡🫣

Anonymkode: be265...383

Skrevet

Har tights fra mange merker, også rimelige fra tights.no etc som er helt ok. Men er enig hvis man ser bort fra pris, så er 2xu veldig komfortable! Veldig uvant første gang da de nesten virker umulig å få på, men som andre sier, når de er på sitter de utrolig godt! Gå en str ned fra hva du vanligvis bruker! 

Så vil jogge til at jeg vanligvis ikke er den som hopper på moten og typiske hypa produkter, men 2xu tights er noe av det jeg har blitt positivt overrasket over! 

Anonymkode: f3d42...e68

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg løper for det meste og sverger til 2XU. Løper mellom 60-80 km hver uke og har opplevd mye slitasje på tights. Disse er utrolig slitesterke, ruller ikke ned og finnes ikke gjennomsiktige. Kan være litt strev å få de på, men de sitter som støpt.

Anonymkode: 92fda...bb3

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.2.2025 den 23.32):

Jeg løper for det meste og sverger til 2XU. Løper mellom 60-80 km hver uke og har opplevd mye slitasje på tights. Disse er utrolig slitesterke, ruller ikke ned og finnes ikke gjennomsiktige. Kan være litt strev å få de på, men de sitter som støpt.

Anonymkode: 92fda...bb3

hvordan er 2xu i str? i følge str guide skal jeg ha M. (bruker M/S i andre bukser og tights. Har S i reebok(uten kompresjon) og M i we are fit (med kompresjon)

Anonymkode: 395c9...92e

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

hvordan er 2xu i str? i følge str guide skal jeg ha M. (bruker M/S i andre bukser og tights. Har S i reebok(uten kompresjon) og M i we are fit (med kompresjon)

Da ville jeg godt ned en str! Hvordan er du i tabellen, er det høyde eller vekt eller begge deler som gir M? Det står vel også anbefalt at hvis man litt på vippen mellom to str, anbefaler de å gå ned. 

Anonymkode: 4b9c5...917

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 16.21):

Da ville jeg godt ned en str! Hvordan er du i tabellen, er det høyde eller vekt eller begge deler som gir M? Det står vel også anbefalt at hvis man litt på vippen mellom to str, anbefaler de å gå ned. 

Anonymkode: 4b9c5...917

begge deler. (er 165 cm og ca 65 kilo) ganske slank i beina, men har litt mage/lovehandles, så er vel det partiet som er mest utfordrende :P 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

begge deler. (er 165 cm og ca 65 kilo) ganske slank i beina, men har litt mage/lovehandles, så er vel det partiet som er mest utfordrende :P 

Hadde jeg veid 5 kilo mindre står det også M ser jeg

Skrevet
Linnea27 skrev (På 4.2.2025 den 21.45):

Hvordan er 2xu i størrelsen? Stor eller liten? Er det en spesiell variant som er bra?

Jeg greier ikke å lese størrelsestabellen til 2XU, men jeg er veldig fornøyd med Form Hi-rise compression tights. 

AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 21.24):

Jeg er ca akkurat likedan som deg i høyde og vekt, og jeg har s i 2xu. Sitter som støpt!

Anonymkode: 1d29f...d8b

• Hjerte 1
Skrevet

Denne tråden inspirerte meg til å teste 2XU. Usikker på om jeg syns de er verdt prisen (1300 kroner!!!), men enig i at de er gode. Funket greit til både styrke og løping. Er nok favoritten til nå.

Kjøpte XL, er XL til vanlig, i følge størrelsestabell kunne jeg nok hatt L så tror jeg tester L neste gang. XL passet greit det altså, føler ikke den er for stor. 

Skrevet
NoaideBiehtar skrev (På 19.2.2025 den 21.27):

Denne tråden inspirerte meg til å teste 2XU. Usikker på om jeg syns de er verdt prisen (1300 kroner!!!), men enig i at de er gode. Funket greit til både styrke og løping. Er nok favoritten til nå.

Kjøpte XL, er XL til vanlig, i følge størrelsestabell kunne jeg nok hatt L så tror jeg tester L neste gang. XL passet greit det altså, føler ikke den er for stor. 

Pass på når de er på tilbud, jeg kjøpte min på xxl på tilbud. :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Pass på når de er på tilbud, jeg kjøpte min på xxl på tilbud. :) 

Har dessverre ikke funnet de i XL andre plasser enn på 2XU sin egen nettbutikk. 

Nå har jeg også mottatt Famme sine Techna-tights. Tynnere stoff og ruller ned, så selv om de er halve prisen av 2XU er det ikke verdt det. 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 19.49):

Skriver under på denne!! Reebok Lux Hi-Rise. Aldri funnet noen bedre enn denne, og prøvd mange! 

For min del oppleves denne som stor i størrelsen, så jeg må ned 1 størrelse.

Anonymkode: 8a244...8b4

Jeg fant denne til 399 og har bestilt! Er vanligvis s og bestilte også det, for liker ikke om de blir for trange 🙈 håper jeg slipper å sende de tilbake igjen 

Anonymkode: f4396...338

Skrevet

Nå har jeg skaffet meg 2XU motion shape, fordi jeg likte den første 2XU form stash så godt. Motion shape var på salg. 

Men livet på den er mye lavere (selv om begge er high rise) og den er gjennomsiktig. Bomkjøp! 

Har også kjøpt en I Can I Will på salg, Defined Seamless. Fader meg ikke squat proof den heller. 😤😤 Ser mange skriver at den ER det, så man må ta folks erfaringer med en klype salt. Mulig rumpa mi er vanskelig. 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg fant denne til 399 og har bestilt! Er vanligvis s og bestilte også det, for liker ikke om de blir for trange 🙈 håper jeg slipper å sende de tilbake igjen 

Anonymkode: f4396...338

Hvor fant du den på salg? 

AnonymBruker
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (På 8.3.2025 den 10.54):

Nå har jeg skaffet meg 2XU motion shape, fordi jeg likte den første 2XU form stash så godt. Motion shape var på salg. 

Men livet på den er mye lavere (selv om begge er high rise) og den er gjennomsiktig. Bomkjøp! 

Har også kjøpt en I Can I Will på salg, Defined Seamless. Fader meg ikke squat proof den heller. 😤😤 Ser mange skriver at den ER det, så man må ta folks erfaringer med en klype salt. Mulig rumpa mi er vanskelig. 😂

Hvordan er form stash i stoffet? Er den gjennomsiktig? Er den squat-proof?

Anonymkode: 66ed2...d95

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvordan er form stash i stoffet? Er den gjennomsiktig? Er den squat-proof?

Anonymkode: 66ed2...d95

Jeg syns den er squatproof ja, men skal ta en ny sjekk neste gang jeg trener. 😅 Litt tynn i stoffet men det er alle fra 2XU kanskje? Jeg foretrekker de egentlig tykkere i stoffet, men Form stash er foreløpig min favoritt av alle tights jeg har (har pløyd gjennom en del merker nå), fordi den sitter så godt. 

Syns egentlig ingen slår Bara på å være squat proof. Det er sikkert mønsteret i stoffet som gjør det. 

Skrevet

Dere damer er uheldige som tror noen bryr seg om beina ser mer eller mindre perfekte ut på trening, og fotballshorts er vel bedre enn thights? Fokuserer man  på treningsoppgaven så går det an glemme hvordan man ser ut.  Og ser man ikke imponerende ut så blir man som regel ikke lagt merke til.

Skrevet
I Grosny skrev (3 minutter siden):

Dere damer er uheldige som tror noen bryr seg om beina ser mer eller mindre perfekte ut på trening, og fotballshorts er vel bedre enn thights? Fokuserer man  på treningsoppgaven så går det an glemme hvordan man ser ut.  Og ser man ikke imponerende ut så blir man som regel ikke lagt merke til.

Fotballshorts er jo ikke noe godt å trene i, sorry. 😨 Kaldt er det også - jeg vil ha beina dekket. 

Jeg driter i hvordan beina mine ser ut, men vil ha en tights som ikke sklir, og som ikke avslører mønsteret på trusa. Husk at vi damer har en helt annen kroppsform enn menn, og det stiller store krav til hvordan klærne sitter rundt livet. 

Det er vanskelig å fokusere på treningen når du hver tredje meter må dra opp buksa. 

• Liker 1
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (3 minutter siden):

Fotballshorts er jo ikke noe godt å trene i, sorry. 😨 Kaldt er det også - jeg vil ha beina dekket. 

Jeg driter i hvordan beina mine ser ut, men vil ha en tights som ikke sklir, og som ikke avslører mønsteret på trusa. Husk at vi damer har en helt annen kroppsform enn menn, og det stiller store krav til hvordan klærne sitter rundt livet. 

Det er vanskelig å fokusere på treningen når du hver tredje meter må dra opp buksa. 

Dra opp buksa er et problem ,ja. Jeg trener ofte i sykkelshorts, fordi jeg ofte starter med en spinningtime. De har stropper over skuldrene, og de  beste jeg vet om er Kremmertorget, Hønefoss sitt eget merke. Disse skal ikke ha truse under og paddingen stopper avsløringer. Men de er dyre, 2000, men verdt det siden man kan sykle 100 km uten å få sår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...