AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Del Skrevet 18. januar Jeg fikk en plate med det til jul, og har nesten spist opp. I dag skulle jeg kjøpe flere, men da var det ikke hverken på rema eller kiwi, er den bare i sesong eller hva? 😭😭 Anonymkode: 3021a...e40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 19. januar #2 Del Skrevet 19. januar Det er kun Rema som har hatt den. Ville prøvd en annen Rema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #3 Del Skrevet 19. januar Sally-Go-Round skrev (9 timer siden): Det er kun Rema som har hatt den. Ville prøvd en annen Rema. Takk det skal jeg sjekke ut! Anonymkode: 3021a...e40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 25. januar #4 Del Skrevet 25. januar Vår Rema hadde den i går. Eskevis sto ved kassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #5 Del Skrevet 25. januar Jeg fant den på en annen rema, takk for tips ellers hadde jeg sikkert konkludert med at den var ute av sesong og gitt opp. Men smådyr da, betalte 47kr tror jeg, men måtte ha en, elsker smaken! Anonymkode: 3021a...e40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå