Snok1 Skrevet 12. februar #21 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nettopp. Røyk uten røykens konsekvenser. Anonymkode: bb18b...2d5 Ja. Eller å flørte med de åpenbare livsfarene. Jeg tror det hinter om farene ved ubeskyttet sex med fremmede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #22 Del Skrevet 17. februar Man må bruke rolig bevegelser, være stødig i blikket, føre sigaretten rolig mot munnen og suge rolig og godt inn før man lar sigaretten skli rolig ut mellom leppene og trekker dypt inn, holder sigaretten opp hvis man sitter og blåser langsomt ut, litt oppover🔥 Anonymkode: b4d14...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 18. februar #23 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Man må bruke rolig bevegelser, være stødig i blikket, føre sigaretten rolig mot munnen og suge rolig og godt inn før man lar sigaretten skli rolig ut mellom leppene og trekker dypt inn, holder sigaretten opp hvis man sitter og blåser langsomt ut, litt oppover🔥 Anonymkode: b4d14...52f Som i en sosialrealistisk film fra 70-tallet, altså. Kommer lyset bak- og nedenfra, og den som røyker sier noe tankefullt om kapitalismen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #24 Del Skrevet 19. februar Jeg har skrevet om dette i liknende tråder før, men gjentar gjerne. Jeg har selv denne fetishen. Selv har jeg aldri røykt (knapt prøvd), og liker heller ikke «innrøyka» damer, men elsker å se pene jenter som røyker, og elsker at dama mi røyker mens vi har sex! Heldigvis er jeg sammen med ei som røykte når hun var yngre, så hun stiller opp ofte med en sigarett når jeg ønsker meg det! 🙊 Anonymkode: fdafd...206 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #25 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 10.26): Jeg har skrevet om dette i liknende tråder før, men gjentar gjerne. Jeg har selv denne fetishen. Selv har jeg aldri røykt (knapt prøvd), og liker heller ikke «innrøyka» damer, men elsker å se pene jenter som røyker, og elsker at dama mi røyker mens vi har sex! Heldigvis er jeg sammen med ei som røykte når hun var yngre, så hun stiller opp ofte med en sigarett når jeg ønsker meg det! 🙊 Anonymkode: fdafd...206 😄 Så heldig du er! Kan du fortelle hvordan du sa til henne at du har den fetishen? Hvordan bruker dere/hun røyken under sex? Hun er typisk festrøyker nå da? Anonymkode: b4d14...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #26 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 10.26): Jeg har skrevet om dette i liknende tråder før, men gjentar gjerne. Jeg har selv denne fetishen. Selv har jeg aldri røykt (knapt prøvd), og liker heller ikke «innrøyka» damer, men elsker å se pene jenter som røyker, og elsker at dama mi røyker mens vi har sex! Heldigvis er jeg sammen med ei som røykte når hun var yngre, så hun stiller opp ofte med en sigarett når jeg ønsker meg det! 🙊 Anonymkode: fdafd...206 Hallo? Hvordan bruker dere røyken under sex? Anonymkode: b4d14...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #27 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (På 12.2.2025 den 7.48): Nå pirker du fælt da😂 ta dæ en sigg Anonymkode: b4d14...52f Kunne bare ikke dy meg😂 Men ikke vondt ment😊 Anonymkode: 2548a...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #28 Del Skrevet 4. mars Hvordan bruker dere røyking under sex? Anonymkode: b4d14...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:58 #29 Del Skrevet fredag kl 00:58 Jenter som røyker e sexy Så jævli digg å røyke mens man har sex. Bjørk1 skrev (På 18.1.2025 den 22.22): Flere en meg som synes det er noe spennende, deilig og sexy med damer som røyker her inne? Det er noe med å gi litt faen som er sexy. Det er en ganske utbredt fetish rundtom. Noen fler en meg? 🤔 Elsker å røyke før å mens man har sex. Hatt røyke fetish siden 14 års alderen. Anonymkode: 7e328...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 01:05 #30 Del Skrevet fredag kl 01:05 Bjørk1 skrev (På 18.1.2025 den 22.22): Flere en meg som synes det er noe spennende, deilig og sexy med damer som røyker her inne? Det er noe med å gi litt faen som er sexy. Det er en ganske utbredt fetish rundtom. Noen fler en meg? 🤔 Brukte å røyke med eksen min før å under sex Helt fantastisk godt. Kan ikke se foran meg at min neste dame er røyk fri. Anonymkode: 7e328...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 01:06 #31 Del Skrevet fredag kl 01:06 Bjørk1 skrev (På 18.1.2025 den 22.22): Flere en meg som synes det er noe spennende, deilig og sexy med damer som røyker her inne? Det er noe med å gi litt faen som er sexy. Det er en ganske utbredt fetish rundtom. Noen fler en meg? 🤔 Brukte å røyke med eksen min før å under sex Helt fantastisk godt. Kan ikke se foran meg at min neste dame er røyk fri. Anonymkode: 7e328...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 01:11 #32 Del Skrevet fredag kl 01:11 AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 1.41): Dame, 38,her. Jeg røyker selv, daglig. Dessverre.. Men, jeg har flere ganger fått høre at jeg er en av få som kler (?!) å røyke, og at menn tenner på det. Det er litt rart, men ja. Det finnes mange der ute som tenner på det. Anonymkode: d34d0...4a3 Er det ikke det man sier til alle som røyker? Du kler å røyke?Man sier det for å ikke bli avvist. Anonymkode: 2889c...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå