AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hei, er det rart å ha lederen sin på Snapchat? Samboeren min har sin kvinnelige leder på snap (hun har opprettet gruppen og invitert ham og andre kollegaer fra avdeling) og de sender meldinger på kveldstid i helger. Er ikke dette litt rart? Jeg ville ikke vært «venner» med lederen min, jeg skal jo ha medarbeidersamtaler og andre samtaler rundt lønnsdrøfting, arbeidsoppgaver, etc - forsvinner ikke litt av arbeidsbiten bort om man vasker bort alle linjer relasjonelt? Vi har gode samtaler og spiser lunsj sammen - han har snap, men ville aldri invitert meg fordi jeg er ansatt og det skal jo være viss grad av profesjonalitet? Hadde jeg vært leder ville jeg ikke invitert mine ansatte til en snapkanal siden jeg skal være leder og være noenlunde autoritær og kunne holde meg profesjonell til mine ansatte. Litt vanskelig med lederrolle om privaten chattes til alle døgnets tider. er jeg gammeldags og tar helt feil? takk! Anonymkode: 1afe9...c21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Jeg jobber på et lite kontor (10 hoder). Her har vi alle på snap, inkludert leder. Vi har også egen snap gruppe, er stort sett her vi kommuniserer om vi blir borte, forsinket etc 😅 Anonymkode: 71414...71a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg jobber på et lite kontor (10 hoder). Her har vi alle på snap, inkludert leder. Vi har også egen snap gruppe, er stort sett her vi kommuniserer om vi blir borte, forsinket etc 😅 Anonymkode: 71414...71a Ærlig sak det, takk for svar Samboer og gjengen snapper mest på kvelder og det er null jobbrelatert. Anonymkode: 1afe9...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Du er nok litt gammeldags. Det er jo ikke sånn at de sender dick pics til hverandre liksom. På snapgruppa for avdelingen min så er det mest jobbgreier, vi reiser litt rundt og gjør forskjellige ting så er faktisk litt sånn nyttig faglig også, å se hvilken innspilling og sånt folk er på (jobber med film). Men det er også en del hverdags-humor og et bilde fra hytteturen i påsken her og der. Det er en ganske døll snapgruppe egentlig. Den jeg var på i forrige avdeling var det omtrent bare humor, og der var det mange klovner, så den var festligere. Men ingenting av det er noe å være sjalu på akkurat, eller noe krise for en leder å se. Nå jobber jeg jo innen det kreative da, så vi er kanskje hakket løsere i snippen enn andre. Og ekstremt opptatt av godt sosialt miljø. Og leder MÅ ikke absolutt være autoritær og tilgjengelig. Det er en veldig gammeldags lederstil. Anonymkode: 1fce0...6b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er nok litt gammeldags. Det er jo ikke sånn at de sender dick pics til hverandre liksom. På snapgruppa for avdelingen min så er det mest jobbgreier, vi reiser litt rundt og gjør forskjellige ting så er faktisk litt sånn nyttig faglig også, å se hvilken innspilling og sånt folk er på (jobber med film). Men det er også en del hverdags-humor og et bilde fra hytteturen i påsken her og der. Det er en ganske døll snapgruppe egentlig. Den jeg var på i forrige avdeling var det omtrent bare humor, og der var det mange klovner, så den var festligere. Men ingenting av det er noe å være sjalu på akkurat, eller noe krise for en leder å se. Nå jobber jeg jo innen det kreative da, så vi er kanskje hakket løsere i snippen enn andre. Og ekstremt opptatt av godt sosialt miljø. Og leder MÅ ikke absolutt være autoritær og tilgjengelig. Det er en veldig gammeldags lederstil. Anonymkode: 1fce0...6b3 SKrivefeil - mente selvsagt at en leder ikke trenger være autoritær og UTILGJENGELIG. 😃 Anonymkode: 1fce0...6b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hei, er det rart å ha lederen sin på Snapchat? Samboeren min har sin kvinnelige leder på snap (hun har opprettet gruppen og invitert ham og andre kollegaer fra avdeling) og de sender meldinger på kveldstid i helger. Er ikke dette litt rart? Jeg ville ikke vært «venner» med lederen min, jeg skal jo ha medarbeidersamtaler og andre samtaler rundt lønnsdrøfting, arbeidsoppgaver, etc - forsvinner ikke litt av arbeidsbiten bort om man vasker bort alle linjer relasjonelt? Vi har gode samtaler og spiser lunsj sammen - han har snap, men ville aldri invitert meg fordi jeg er ansatt og det skal jo være viss grad av profesjonalitet? Hadde jeg vært leder ville jeg ikke invitert mine ansatte til en snapkanal siden jeg skal være leder og være noenlunde autoritær og kunne holde meg profesjonell til mine ansatte. Litt vanskelig med lederrolle om privaten chattes til alle døgnets tider. er jeg gammeldags og tar helt feil? takk! Anonymkode: 1afe9...c21 Etter vi fikk Teams ser jeg ikke behov for å ha andre SOM til jobb formål. Enig med deg at det blir feil hvis leder deltar i en felles kanal der privatlivet er inkludert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Det er jo en gruppe og da helt normalt. Om en sjef bare la til undersåtter av motsatt kjønn kan man lure. Sjefene som er best er profesjonelle, men vet også å være menneskelig og kommunisere slik det er lettest for alle involvert. Anonymkode: 32e1f...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ærlig sak det, takk for svar Samboer og gjengen snapper mest på kvelder og det er null jobbrelatert. Anonymkode: 1afe9...c21 Vi snapper om mye som ikke er jobbrelatert også 😊 Anonymkode: 71414...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Det er veldig dumt å anta at alle er like som deg. Anonymkode: 25bcd...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangerrrr Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Har ikke godtatt forespørsel fra min sjef på snap, og legger heller ikke til kollegaer om ikke de spør meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Vi har Teams som vi bruker til jobb kontakt. Litt rart at det brukes Snap til sånt . Noen oss er venner på Snap, andre ikke. Før det var FB som gjaldt. Jeg har ikke behov for å chatte med dem på fritiden. Jeg møter dem på jobb , og det holder lenge. Du får di til gubben at de bør bli mer profesjonelle og legge sånt til Teams . Anonymkode: 3a297...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Jeg syns ikke du er gammeldags. Jeg mener leder skal ha profesjonell relasjon til sine ansatte, det inkluderer ikke snapchat(bl.a) etter mitt syn. Det har ingenting med å være utilgjengelig å gjøre. Å være tilgjengelig som leder er at du er lett å få tak i(ikke leders privatliv), er sammen med dine ansatte og vet hva som rører seg på arbeidsstedet. Hands on. Anonymkode: 1a1e4...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå