Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #1 Skrevet 6. mars 2006 Jeg har noen røde prikker på hver side av hoftene. De klør noen ganger etter jeg har dusjet men legger ikke merke til de annet enn da. Har hatt de i en uke eller to. Noen som vet hva det kan være? Er ikke noe pent.
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #3 Skrevet 6. mars 2006 Ja.. jeg gjør vel egentlig det. Jeg må vel ikke slutte med det helt? Vil ikke gå med slaskebukser.. Hvorfor kan det ha blitt et problem sånn plutselig da? :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #4 Skrevet 6. mars 2006 Jeg kan klø veldig på hoftene i perioder, men har ikke sjekket om jeg har utslett... Jeg går også i trange bukser etc
Gjest gjest1 Skrevet 6. mars 2006 #5 Skrevet 6. mars 2006 hva om du kler deg slask hjemme da? Kom nettopp hjem fra skolen og slang av meg stramme jeans og sitter i joggebukse nå! mye mindre stress også
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #6 Skrevet 6. mars 2006 hva om du kler deg slask hjemme da? Kom nettopp hjem fra skolen og slang av meg stramme jeans og sitter i joggebukse nå! mye mindre stress også ← Jeg kler meg allerede slask hjemme. Eller, trusene mine er aldri slask.. kanskje det er det som er problemet? :klø:
Gjest gjest1 Skrevet 6. mars 2006 #7 Skrevet 6. mars 2006 nei men det er ikke mine heller, man må da ha litt bra selvtillitt igjen oppi alt dassetøyet Bruker du hipsters? De har fått noen kjempefine inn på HM nå som ikke er stramme men sitter på kroppen på best måte jeg har sett! Prøve de
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #8 Skrevet 6. mars 2006 Jeg får gjøre det, takk for tips! Går det ikke over får jeg ta meg en tur til legen og høre hva hun har å si..
Shoegal Skrevet 6. mars 2006 #9 Skrevet 6. mars 2006 Tørr vinterhud og stramme klær gir meg utslett. Så du får smøre deg godt og prøve å ikke gå i stramme klær.
Prinsesse på erten Skrevet 7. mars 2006 #10 Skrevet 7. mars 2006 Kanskje du reagerer på vaskemiddelet eller skyllemiddelet du bruker. Slike reaksjoner kan komme brått etter mange års bruk....
Sniglå Skrevet 8. mars 2006 #11 Skrevet 8. mars 2006 Jeg har også noen dager der jeg får litt rødlig farge på hoftene, merket at et par av trusene mine har noe små metallhemper eller noe lignende akkurat sånn at det treffer hofta... kanskje det er noen truser som synder?
Gjest Binna Skrevet 9. mars 2006 #12 Skrevet 9. mars 2006 Kan det være fra en bukse?`Jeg får også røde nupper , rett ved hoftekammene. Jeg fant ut at det var sømmen inni en olabukse..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå