Hengebuksvinet Skrevet 23 timer siden #21 Del Skrevet 23 timer siden Og jeg er helt normal, med mann som snart blir 50. Vært sammen i 20 år, og opplever at han blir like hard. Og at vi begge er like glade i sex som før, kanskje en liten oppsving for tiden. Sminker meg lite, ikke spesielt pyntet og et par kilo mer enn da vi møttes. Men jeg ser at han liker meg for den jeg er. (Har faktisk lite tro på at sånne ting betyr så veldig mye i det lange løp). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #22 Del Skrevet 14 timer siden Er nok veldig individuelt. Hører jo støtt om behovet for blå piller med alderen, men her er gubben i midten av 50-årene og det er ingenting i veien med hardheten. Vi har sex flere ganger i uken, og jevnlig laange økter. Den står som et spett, flere ganger i døgnet og lenge om gangen. Og jeg har helt alminnelig utseende med en god del kilo ekstra, så ikke er jeg så heit heller. Merker det mer på utløsningen, den har blitt treg. Er jo bra for evnen til langvarige økter, men kjipt for han da kjappiser ikke gir utløsning. Han får heller ikke ny reisning før en god stund etter utløsning. Men den evnen sier han ikke har vært der i voksen alder heller, bare i ungdommen 😁 Anonymkode: d487f...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå