Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor finner man de flotteste strendene, pluss et bra hotell/resort? Er Langkawi en turistfelle? Hvilke øyer er bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sprøs hva du er ute etter. Luksushoteller så er Lankawi stedet og ja det er mye turister der.

Likeså Tioman Island. Var på Perhentien Island for 6 år siden og syntes det var bra. Flotte strendet, men de lopper turister når det gjelder pris.

Gjest Gjest
Skrevet

Var på Langkawi i fjor og hadde det kjempeflott! Kombinerte det med noen dager i Kuala Lumpur. Også gode muligheter for turer fra Langkawi til nærliggende øyer og steder (hurtigbåter), men vi fikk ikke tid til dette i og med at vi hadde det så flott der vi var. :) Men smaken er som baken: De beste feriene mine har jeg fått ved å lese om de ulike stedene og finne ut hvilke som best oppfyller mine ønsker med henhold til klima, opplevelser, aktiviteter mm

Skrevet

Jeg er absolutt på jakt etter litt luksus, ja. Pluss at det er kult å kombinere med Kuala Lumpur. Jeg har på følelsen at hoteller i Malaysia er litt dyrere en i Thailand, stemmer det? Har sjekket litt på nettet, men har ikke funnet drømmestedet enda. Noen resorts å anbefale?

Gjest Gjest
Skrevet

Malaysia er generelt litt dyrere enn Thailand, men fortsatt billig sammenlignet m Norge. Langkawi er i tillegg tax-free-sone.

Vi bodde på dette hotellet http://www.langkawi-online.com/villa/index.shtml og på dette i Kuala Lumpur http://www.malaysia.com/hotels/kuala-lumpu..._5000940/photo/ og var svært fornøyd med det.

Det siste mer luksus en det første, men det første hadde mange fasiliteter vi ikke brukte. Lå masse på stranda som var akkurat passe fredelig, alltid plass i liggestolene og bra beach bar.

I KL fikk vi suite som var svær og flott! Hotellet lå veldig greit til med tanke på å komme seg rundt, blant annet bane rett ved og masse var også i gangavstand (tårnene og det hinsides store kjøpesenteret jeg ikke husker navnet på).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...