Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått sett den! For en sinnsykt bra remake av filmen! Helt herlig!

Filmen er lang (litt over 3t) men jeg glemte tida helt! Har sett orginalen og det eneste jeg "mislikte" i forhold var slutten, men det var bar små fille ting som hvordan de filma på toppen av skyskraperen ol.

Jeg gråter sjelden når jeg ser fil og spes. når det er veldig "sci-fi" lignende, men det ble både tårer, latter og spenning! Jeg mener,hallo det er en svæær gorilla som slenger dama rundt som om hun var en filledokke, hadde det vært virkelighet så haddu hun jo ødelagt vært bein i kroppen forlengst. Men det er sånne ting som gjør den så bra, unaturlige/uvirkelige ting som de får til å virke som om det er heelt naturlig!

Moro! :klappe:

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

nm, tja, helt grei.

jeg var faktisk mer opptatt av skuespillerene enn jeg var av handlingen (morsomt å se på jack black om han klarer å gjennomføre en seriøs rolle). men så er jeg av typen som blir litt lei når de faller, og faller, og faller, og faller sammen med dinosaurene og er helt uskadd når de treffer bakken ol.

sitter bare og pirker op handlingen da...

men bevares, helt grei film.

Gjest Aloha
Skrevet

Jeg syns den er kjempebra! Nydelig film! :) Ble litt grepet av kjærlighetshistorien også, selv om det handlet om en gorilla, det er som du sier, det trenger ikke være virkelighetsnært for å være bra!

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Så den i går.. Syns den var bra, men til slutt satt jeg bare og venta på at den skulle slutte, for syns den ble litt vel lang til tider..

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Likte den godt - storslagenheten, effektene. Jeg synes det var stor stas med de dinosaurene, og at de faller, og det tar aldri slutt... :klappe: Give me MORE!!!

Men jeg ble ikke så grepet av romantikken og forholdet ape-menneske (har nok et litt for pragmatisk syn på naturen og dyr), og var ikke en av dem som begynte å grine på slutten. Det kuleste var at apa egentlig heter Tore Kong! :ler:

Endret av soleil~noir
Gjest kenneth
Skrevet
Hva synes dere?

BULDRE BULDRE

BRØLE BRØLE

Gjeeeesp

Og når hun ga en ballett-oppvisning til pelsdotten, ble jeg uvel inni meg.

Et typisk eksempel på en sjeleløs oppgradering av en klassiker.

Gjest Fantus
Skrevet

Jeg syns filmen stort sett var bra, men litt langdryg i noen av sloss-scener. King Kong var veldig bra animert. Men er det fler enn meg son syns det er rart at den hadde 11-årsgrense? Jeg syns den burde hatt 15-års grense. Det var flere scener der jeg syns var så ekle at jeg nesten ikke orket å se på lerrettet og jeg er i 20-åra!

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Gjesp, var min tanke til filmen.

Veldig imponerende visuelt sett, men så skal det jo mer til enn det for å lage en bra film. Dersom de hadde kortet den ned en time eller så ville filmen stått til karakter 5 av 6, men så lenge Peter Jackson ikke hadde vett til å skille ut det som bare gjorde filmen langdryg, tror jeg vi gir den 3 (4 under tvil).

Særlig den siste scenen med Kong i Empire State Building kunne de strammet drastisk opp.

Gjest Gjest
Skrevet
Det kuleste var at apa egentlig heter Tore Kong!  :ler:

:ler:

Skrevet
Jeg syns filmen stort sett var bra, men litt langdryg i noen av sloss-scener. King Kong var veldig bra animert. Men er det fler enn meg son syns det er rart at den hadde 11-årsgrense? Jeg syns den burde hatt 15-års grense. Det var flere scener der jeg syns var så ekle at jeg nesten ikke orket å se på lerrettet og jeg er i 20-åra!

Det må jeg kanskje si at jeg tenkte litt på også! Det var ikke akkurat en film for barneskoleelever. Men har hørt at de legger mer vekt på sex-scener og erotikk enn vold når de setter aldersgrensene, vet ikke om jeg er helt enig i den holdningen akkurat! :forvirret:

• 4 måneder senere...
Gjest gjesten
Skrevet

Har akkurat sett den, for lenge visste ikke jeg om jeg ville se den eller ei. Likte så godt både orginalen og den fra 1976, så tenkte at den tredje innspillingen måtte bli dårlig.

Vel, noe var bra og noe var veldig dårlig. Ble litt forbauset over å se at noen av scenene jeg har bitt meg merke til på trailere etc ikke var med i filmen. Eller det burde jeg kanskje forvente meg, for det har jo PJ gjort før. Det største feilen med filmen var vel egentlig flyten. Til tider var det spennende eller fint og farten i fortellingen var bra. Men så kunne det plutselig bli laaaangdrygt. Men det var jo også mye bra! Det verste var når KK døde. Selv om jeg visste det ville komme, så gråt jeg helt fra de bedøvde han og til at han ble drept. Når selve dødsscenen kom da hiksgråt jeg. Sikker på jeg vekte naboen... ÅH! Forbanna idioter! Uff, nå begynner jeg å grine igjen... :grine:

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg elsket King Kong. Synes det var en utrolig bra film, med gode effekter. Den var til tider kjempeskummel og ekkel.

Men jeg synes det var så veldig urettferdig da de skulle skyte King Kong på slutten. Han var jo bare misforstsått. Gråt masse da han døde. Det var så trist. Men det har jeg ikke fortalt til noen, for det er litt flaut å gråte fordi en storvokst ape dør på film

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Fine bilder, vakre mennesker. Men klarte ikke å leve meg helt inn i den uvanlige kjærlighetshistorien. Fikk imidlertid øynene opp for Adrian Brody.

Skrevet

Veldig bra film, men oppskrytt.

Var en del ting i filmen som irriterte meg, slik som at menneskene sprang like fort som dinosaurene og at ingen/nesten ingen ble trampet i hel når de løp sammen med dinosaurene for å slippe unna tyranosaurusen.

Griner veldig lett av filmer, men begynte ikke å grine når King Kong døde. Følte de bommet litt på å bygge opp stemningen der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...