Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt de skal være veldig bra, men min egen opplevelse med de var IKKE bra!

Flyet knirket så fælt under hele turen at jeg var sikker på at det skulle falle fra hverandre.

Ble matforgiftet av maten de hadde, og endte på sykehus i India (som var en opplevelse i seg selv)

Servicen var helt grei og de hadde stilige "uniformer"

Men jeg gledet meg til turen med KLM hjem for å si det sånn! Det var ubeskrivelig mye bedre!!

Nå kan jo jeg ha vært veldig uheldig å da :ler:

Men ALDRI Thai igjen!!

Skrevet

Jeg har reist med de flere ganger, og det har vært en fin opplevelse hver gang. De hadde mye bedre service enn SAS ihvertfall.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har fløyet Thai Air to ganger, Et av de beste selskapene jeg har flydd med. Komfortable fly og svært vennlig personale.

Skrevet

har reist med de.. og de var helt greie.

Skrevet

Thai var helt OK, men servicen var ikke så bra som jeg hadde hørt den skulle være. Helt greit, men ikke noe mer en det.

Skrevet

Veldig bra service mellom Bangkok og Hanoi (Vietnam) ihvertfall :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg var veldig fornøyd da vi flytte tur-retur Bankok for et års tid siden. Noen av de vi reiste med har reist strekningen mange, mange ganger og de hevder hvertfall at Thai er best, både når det gjelder servicen, maten og størrelsen (hvor mye benplass en får og slikt)

Men, det er nok unntak der også tenker jeg. Som alle andre steder har de sikkert ansatte som har en dårlig dag - noe som gjør utslag både på servicen og maten. Men vi var hvertfall fornøyd!

Skrevet

jeg elsker thai air!!!!!! :klappe:

Mindre slitsomt å fly til thailand en hellas....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...