Ynnej123 Skrevet 16. januar 2025 #1 Skrevet 16. januar 2025 Noen som vet hvilken jodel Emilie Birkeland referer til som Leona hadde publisert?
Melus Skrevet 18. oktober 2025 #2 Skrevet 18. oktober 2025 Hun mener hun ikke eksponerer barna sine, fordi hun ikke viser ansiktet til eldstebarnet. Hva er det disse influenserne ikke forstår!? Jeg følger henne ikke engang, har bare sett innom her og der, allikevel vet jeg mye om barna hennes og da særlig det eldste!
Melus Skrevet 8. desember 2025 #3 Skrevet 8. desember 2025 Melus skrev (På 18.10.2025 den 2.25): Hun mener hun ikke eksponerer barna sine, fordi hun ikke viser ansiktet til eldstebarnet. Hva er det disse influenserne ikke forstår!? Jeg følger henne ikke engang, har bare sett innom her og der, allikevel vet jeg mye om barna hennes og da særlig det eldste! Like greit at hun skal slutte. Hvis det stemmer da.
Advocadomama Skrevet 21. september #4 Skrevet 21. september Først nå har hu også begynt å skjule lillesøster som bikket 1år. hvor mye skal hun drøye med at de må flytte da huseier skal bruke leiligheten sin selv? ånei, vi er kastet ut.. ja det er 3uker siden dere fikk beskjeden. Bruk tia på jobbsøking istedefor, ha barna i barnehagen så hardu god tid 2
Måne Rampelyset Skrevet 22. september #5 Skrevet 22. september Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin.
Lyslys Skrevet 23. september #6 Skrevet 23. september Hun er helt ute. Hun prøver så hardt å blir influenser og det er så pinlig. Melker enhver situasjon, minner om mammatilmichelle. Hundre videoer om det samme «dramatiske» konstruerte temaet, uansett om det er graviditet, fødsel, ferie, flytting. Hadde blitt utslitt av meg selv av å skape alle disse scenarioene. 3 2
Advocadomama Skrevet fredag kl. 20:38 #7 Skrevet fredag kl. 20:38 Lyslys skrev (På 23.9.2026 den 13.09): Hun er helt ute. Hun prøver så hardt å blir influenser og det er så pinlig. Melker enhver situasjon, minner om mammatilmichelle. Hundre videoer om det samme «dramatiske» konstruerte temaet, uansett om det er graviditet, fødsel, ferie, flytting. Hadde blitt utslitt av meg selv av å skape alle disse scenarioene. Helt enig! Blir gal faktisk! Noen som vet hvilken jobb hu har fått ? 1
Supersmurf Skrevet mandag kl. 13:00 #8 Skrevet mandag kl. 13:00 (endret) Hun vrir på sannheten så det kommer i hennes favør.. Endret mandag kl. 13:01 av Supersmurf 1
Haremor Skrevet mandag kl. 13:01 #9 Skrevet mandag kl. 13:01 Supersmurf skrev (1 minutt siden): Hun vrir på sannheten slik at hun blir framtstilt som et offer! Det gjør da alle influensere🤷♀️ 1
MzMe Skrevet 23 timer siden #10 Skrevet 23 timer siden Advocadomama skrev (På 2.10.2026 den 22.38): Helt enig! Blir gal faktisk! Noen som vet hvilken jobb hu har fått ? Tilkallingsvikar i barnehage..
erbaremeg Skrevet 14 timer siden #11 Skrevet 14 timer siden Advocadomama skrev (På 2.10.2026 den 22.38): Helt enig! Blir gal faktisk! Noen som vet hvilken jobb hu har fått ? Barnehage ssom tilkalliingsvikar. Da kunne kun selv bestemme on hun kunne komme den dagen eller ikke, siden un også jobber med andre ting. Jeg så en kommentar det det stod "sikkert populært å jobbe som vikar når du kommer til å takke mei sodi du har "viktige" møter. Men det var visst ingen problemer i følge henne.. hadde ikke godtatt det om jeg var hennes leder......!!!!! Jeg selv mener ta jeg tilkallingsvikar så er det det er da er min jobb. Om jeg sier nei pga andre ting jeg må på så blir jo den som ringer deg drittlei av at du snarer nei og plutselig så man i fare for å miste den lille stillingen. Og referansene deretter blir ikke bra heller......jaja vi får se hvordan det ender. Flyttingennkommerndenikkw til å gjøre da de er kravstore. Kanleien en mindre men først og leite etter drømmehuset/leiligheten undervegs. Mange avoss andre måtte det. Og så er det hvordan hun og slett +2 batn skal klare å flytte da. Da måtte jeg si det til henne at det har flere hundretusen gjort før dere så det går fint. Men p få til tilnø pakke en ko krise med 2 barn. ...nei det er ikke det. Men det må planleggers
Advocadomama Skrevet 4 timer siden #12 Skrevet 4 timer siden erbaremeg skrev (10 timer siden): Barnehage ssom tilkalliingsvikar. Da kunne kun selv bestemme on hun kunne komme den dagen eller ikke, siden un også jobber med andre ting. Jeg så en kommentar det det stod "sikkert populært å jobbe som vikar når du kommer til å takke mei sodi du har "viktige" møter. Men det var visst ingen problemer i følge henne.. hadde ikke godtatt det om jeg var hennes leder......!!!!! Jeg selv mener ta jeg tilkallingsvikar så er det det er da er min jobb. Om jeg sier nei pga andre ting jeg må på så blir jo den som ringer deg drittlei av at du snarer nei og plutselig så man i fare for å miste den lille stillingen. Og referansene deretter blir ikke bra heller......jaja vi får se hvordan det ender. Flyttingennkommerndenikkw til å gjøre da de er kravstore. Kanleien en mindre men først og leite etter drømmehuset/leiligheten undervegs. Mange avoss andre måtte det. Og så er det hvordan hun og slett +2 batn skal klare å flytte da. Da måtte jeg si det til henne at det har flere hundretusen gjort før dere så det går fint. Men p få til tilnø pakke en ko krise med 2 barn. ...nei det er ikke det. Men det må planleggers Altså, hadde jeg vært hennes leder og hun hadde sagt nei flere gang, så hadde hun ikke fått flere oppringninger av meg hvertfall… der jeg jobber er det liksom 3 nei så får du ikke flere oppringninger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå