Giftmann47 Skrevet 15. januar #1 Del Skrevet 15. januar Jeg og min kone snakker om alt. Og streifet innom temaet 'hva om vi ble singel'? Jeg har fjernet ballene av helsegrunner.Og ikke satt inn proteser. Hadde derfor slitt med å være intim med ei ny/ukjent dame. Hun mener det tvert imot hadde vert et 'pluss' hos mange damer. Jeg er ikke enig..Hva mener damene her om det? Håper på ærlige svar om noen som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #2 Del Skrevet 15. januar Hadde ikke brydd meg. Anonymkode: 236e6...317 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #3 Del Skrevet 15. januar Kona har rett! Ballene er det minst tiltrekkende ved en mann, og helt ubetydelig om de fjernet. Så lenge penis fungerer slik du ønsker er du fullverdig mann i mine øyne 🤩 Anonymkode: ad4ed...70f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giftmann47 Skrevet 15. januar Forfatter #4 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kona har rett! Ballene er det minst tiltrekkende ved en mann, og helt ubetydelig om de fjernet. Så lenge penis fungerer slik du ønsker er du fullverdig mann i mine øyne 🤩 Anonymkode: ad4ed...70f Takk. Ja den fungerer😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #5 Del Skrevet 16. januar Hvem var det som tok opp dette med å bli single?.. Oppmuntrer hun deg til å bli kjent med andre damer, eller er det bare jeg som er litt mistroisk, her... Anonymkode: eaefc...755 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giftmann47 Skrevet 16. januar Forfatter #6 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvem var det som tok opp dette med å bli single?.. Oppmuntrer hun deg til å bli kjent med andre damer, eller er det bare jeg som er litt mistroisk, her... Anonymkode: eaefc...755 Tosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #7 Del Skrevet 16. januar Jo mindre baller jo bedre. Store baller er turn off Anonymkode: 851b5...0d0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #8 Del Skrevet 16. januar Bryr meg ikke om baller:) Anonymkode: 851fd...875 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. januar #9 Del Skrevet 16. januar Det hadde jeg ikke brydd meg om. Finnes andre ting som er viktigere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #10 Del Skrevet 16. januar Giftmann47 skrev (9 timer siden): Jeg og min kone snakker om alt. Og streifet innom temaet 'hva om vi ble singel'? Jeg har fjernet ballene av helsegrunner.Og ikke satt inn proteser. Hadde derfor slitt med å være intim med ei ny/ukjent dame. Hun mener det tvert imot hadde vert et 'pluss' hos mange damer. Så hun ønsker å bli kvitt deg. Jeg må si du tar veldig lett på det. Anonymkode: 1ed37...4b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 16. januar #11 Del Skrevet 16. januar Giftmann47 skrev (10 timer siden): Takk. Ja den fungerer😊 Du sier den fungerer men gir du sprut ut også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #12 Del Skrevet 16. januar En dame som elsker deg for den du er, bryr seg ikke om du har baller eller ei. Anonymkode: 439c0...5ac 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giftmann47 Skrevet 16. januar Forfatter #13 Del Skrevet 16. januar feliek54 skrev (45 minutter siden): Du sier den fungerer men gir du sprut ut også? Ja😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 16. januar #14 Del Skrevet 16. januar Hadde ikke brydd meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #15 Del Skrevet 16. januar Giftmann47 skrev (15 timer siden): Jeg og min kone snakker om alt. Og streifet innom temaet 'hva om vi ble singel'? Jeg har fjernet ballene av helsegrunner.Og ikke satt inn proteser. Hadde derfor slitt med å være intim med ei ny/ukjent dame. Hun mener det tvert imot hadde vert et 'pluss' hos mange damer. Jeg er ikke enig..Hva mener damene her om det? Håper på ærlige svar om noen som helst. Hvordan estetisk ser det ut? Er pungen bare tom, har du fjernet pung også? Anonymkode: cd518...80c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giftmann47 Skrevet 16. januar Forfatter #16 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan estetisk ser det ut? Er pungen bare tom, har du fjernet pung også? Anonymkode: cd518...80c Kun litt hud igjen. Ser kanskje litt 'dumt' ut,men😬😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #17 Del Skrevet 16. januar Hadde ikke brydd meg i det hele tatt!!! Som flere skriver, det vil til og med være et estetisk pluss. Ville du unngått å ha samleie med en kvinne som av medisinske grunner hadde måtte fjerne eks et bryst, hvis du hadde likt henne på alle andre måter? Anonymkode: 57099...072 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #18 Del Skrevet 16. januar Hadde ikke brydd meg om ballene. At mannen min forhørte seg om "sjansene" sine hvis han ble singel, på et kvinneforum derimot ... Det hadde jeg brydd meg om. Anonymkode: 73d00...9f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giftmann47 Skrevet 16. januar Forfatter #19 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde ikke brydd meg om ballene. At mannen min forhørte seg om "sjansene" sine hvis han ble singel, på et kvinneforum derimot ... Det hadde jeg brydd meg om. Anonymkode: 73d00...9f6 Du har misforstått. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå