Gå til innhold

Frekk tenåring

Fremhevede innlegg

Skrevet
Stor pike skrev (På 15.1.2025 den 22.59):

Min var ekstremt lik. Bryr seg ikke. Før jul gikk det så langt at han ikke ville ha julegave. Ikke fikk han det heller. (Men akkurat det var nok verre for meg enn for ham) 

Hvis tenåringen ikke vil ha julegave så tipper jeg det ligger noe ganske alvorlig under. Kan være lurt å ta en nærmere titt på relasjonen dere.

Anonymkode: ada4d...4b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis tenåringen ikke vil ha julegave så tipper jeg det ligger noe ganske alvorlig under. Kan være lurt å ta en nærmere titt på relasjonen dere.

Deres*

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 22.47):

Har en tenåring som er så frekk med meg (mor) hele tiden. Kaller meg for allslags skjellsord. Prøver å si at jeg blir lei meg når han sier slikt men da svarer han at han ikke bryr seg. Og det ser helt ærlig ikke ut som han bryr seg heller. Alt jeg sier og gjør er tydeligvis dumt, og vi kan aldri ha en skikkelig samtale. Han vil aldri snakke bortsett fra viss han trenger noe fra meg (penger, skyss, osv).

Vet tenåringer kan være vanskelige, men føler ikke andre er så ekstreme?

Anonymkode: b2def...c23

Du har vel kjent barnet ditt hele livet, og vet hvilken oppvekst det har fått av deg, og hvilke hendelser i livet som har ført til dette.

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ikke vits å bli forbanna!!! En tenåring styrer ikke sine impulser!! Du gjør kun vondt verre med dette!!

Anonymkode: 533aa...363

Her i huset funker det veldig bra om jeg sprekker i hvert fall. Da forstår ungdommen at nok er nok. 

Hadde tenåringen her i huset kalt meg feks hore, hadde han vært i deep shit, noe han vet utmerket. 

Anonymkode: 5a660...94b

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Her i huset funker det veldig bra om jeg sprekker i hvert fall. Da forstår ungdommen at nok er nok. 

Hadde tenåringen her i huset kalt meg feks hore, hadde han vært i deep shit, noe han vet utmerket. 

En tenåring kaller ikke "tilfeldigvis" moren sin for hore. Det er noe bakenforliggende som vi ikke får vite om i HI.

Skrevet
Makavelli skrev (Akkurat nå):

En tenåring kaller ikke "tilfeldigvis" moren sin for hore. Det er noe bakenforliggende som vi ikke får vite om i HI.

Ja, du har selvsagt rett i det. 

Jeg tenkte på det da jeg skrev "hadde han vært i deep shit, noe han vet utmerket." For respekt for andre er noe han har lært fra han var liten. 

Nå tar jeg utgangspunkt i såkalt "normale" barn, uten spesielle behov eller diagnoser, vel og merke. Har et søskenbarn som var veldig vanskelig å håndtere fra han var liten, til han ble ung voksen. Og der handlet det ikke om mangel på oppdragelse. Som voksen går det heldigvis fint og han har et flott liv med kone og trygge barn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...