Gå til innhold

"bare kvinnelige hofter er fint"

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Synes hun ser helt fin ut, jeg :sjarmor:

Sambo sa i dag at jeg hadde fasong som Lucky Luke :frustrert:

Gjest gjest1
Skrevet

Frekke sambo! :overrasket:

Selv er jeg litt breiere enn henne, men irriterer meg like fullt når folk sier at ei jente ikke er kvinnelig fordi hun har en sånn kropp. Jeg vil bare ikke avspore når det tas på bane, men nå er dette min tråd, så folk kan diskutere hvilken kropp som er RIKTIG i hytt og pine her nå da! :sjarmor: Lykke til med det!

(vi vet jo at de tynne er ekle og taper til sist)

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er vel ikke fettfordeling og hoftemål som bestemmer om man er kvinnelig? Sist jeg sjekket, var det kromosomene? Jeg synes uansett at det er en skikkelig uting å kritisere andres kropper i hytt og pine. Folk bør feie for sin egen dør. Så det så.

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, jeg trodde og det var kromosomene! Men sist jeg så en tråd som handlet om fedme, så kom det nemlig fram at :klem: fett er bra, og har man kropp som disse man ser på treningsenterene/syngedamer/skuespillere, da har man jo guttekropp og er noen ekle ranglebein.

Det er bra vi har folk til å fortelle oss det, da!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes hun ser helt normal ut, men om jeg skulle gjettet alder ville jeg kanskje tippet at hun var ganske ung. Selv om jeg sikkert ikke har særlig breiere hofter selv og er tjueni, nesten.

Enig med dere i at det er tåpelig å beregne kvinnelighet utfra hofte- og brystmål. jeg er som antydet ikke hoftebrei selv, ikke har jeg digre pupper heller. Men jeg går stadig i skjørt, har mensen regelmessig, er god til å lage mat (for det er vel feminint..?), har kjekk mannlig kjæreste osv... Så ikke vet jeg:-) Kjønnsdefinisjon er vanskelig.

Gjest gjest1
Skrevet

Eneste kvinne jeg forveksler med å være mann er faktisk BB-Brita! Og hun har svære pupper og hofter, så er nok ikke der det ligger!

Kanskje folk bare har problemer til å nå sin trivselsvekt. Og sorry for at jeg ikke skrev det i liten skrift, jeg er så ukvinnelig slapp og trøtt nå!

Gjest GreenSky
Skrevet

Det kan være ganske kjipt å ha brede hofter, fordi jeg må ha bred bukselinning for å få dem over hofta, men da henger jo buska slapt over magen. Men bortsett fra det er jeg fornøyd med hoftene mine.

Hun dama tenkte jeg ikke noe spesielt over, egentlig.

Skrevet

Jeg har også brede hofter, og sliter skikkelig med å finne bukser jeg får over rumpa, og som samtidig er smale nok i livet.

Bildet på forsiden valgte jeg pga den morsomme trusa, og jeg la som Grønnsky egentlig ikke merke til selve dama. Unormal er hun i alle fall ikke!

Gjest gjest1
Skrevet

Må innrømme jeg etter å ha hengt på kg i noen år studerer hofter på alle, absolutt alle damer jeg ser og sammenligner med meg selv :ler:

Men det tar da bort oppmerksomheten fra nese/pupper/øyenbryn jeg var sykt opphengt i før! :)

Skrevet (endret)

Å ja denne har jeg fått høre mange ganger, men så lenge det går innover mellom beina mine forbeholder jeg meg retten til å kalle meg selv kvinne! :ler: Å ikke noe mindre kvinne enn J-Lo eller hvem det nå enn skulle være heller.

Endret av Milah
Skrevet (endret)

Som sagt: De som absolutt må kritisere smale hofter og små pupper har en tendens til å være enten

a) svært selvkritiske slanke kvinner som mangler former eller

b) nokså "formrike" selv. (og ettersom mange av de jeg har hørt dette fra slanker seg, setter jeg et lite spørsmålstegn ved om det virkelig er den personlige meningen som kommer frem eller om det er bitterheten og misunnelsen som snakker)

Endret av *melis*
Skrevet

helt personlig så liker jeg litt mer hofter en hun i linken... det betyr allikevel ikke at de som har smalere hofter eller slik hun på bildet har, er mindre kvinner. det har vel bare med personlig liking.

har selv godt med hofter, og synes det er fint men upraktisk. for som flere over er inne på, så er det (dessverre for de av oss med hofter) veldig mange stilige bukser som er laget til kvinner med smale hofter.

så jeg får også det problemet med for mye stoff i livet når jeg først får dem over hofta.

hoftebukser er veldig greit sånn sett, noen av dem ihvertfall.

men jeg synes ikke "bare kvinnelige hofter er fint", men jeg synes runde hofter er noe jeg personlig synes er pent uten å kritisere de uten.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg har rett og slett en fantastisk kropp! Den passer fint inn i klærne mine og beina når ned til bakken. Hva mer kan jeg egentlig ønske meg?

Gjest Hilde K S
Skrevet

Glemte å si at hodet sitter øverst.

Skrevet
Glemte å si at hodet sitter øverst.

:overrasket: Du også! Oj!

Nå pleier ikke jeg å bli så voldsomt tiltrukket av kvinner, uansett utseende, men det mest sexy er de som trives i kroppen sin. Og hvis de har anlegg for melkekjertler litt over midten, og tre hull litt under midten, så er de vel damer.

Gjest Gjest
Skrevet

Vil bare legge til at det med å finne bukser som passer kan være et like stort problem for oss med smale hofter. Jeg sliter iallefall med å finne ei bukse som sitter fint over hofter/lår samtidig som den ikke blir for trang rundt livet. Som regel er det sånn at passer den i livet, så blir den slapp over lårene... Jeg skulle gjerne vært breiere over baken!

Gjest Gjesta
Skrevet
Vil bare legge til at det med å finne bukser som passer kan være et like stort problem for oss med smale hofter. Jeg sliter iallefall med å finne ei bukse som sitter fint over hofter/lår samtidig som den ikke blir for trang rundt livet. Som regel er det sånn at passer den i livet, så blir den slapp over lårene... Jeg skulle gjerne vært breiere over baken!

Akkurat som de med bredere hofter, kan du jo prøve bukser som er lave på livet?

Gjest Gjest
Skrevet
Akkurat som de med bredere hofter, kan du jo prøve bukser som er lave på livet?

Det hjelper ikke... Tror problemet er at jeg er dårlig proposjonert med for tynne lår :sur:

Gjest Gjesta
Skrevet
Det hjelper ikke... Tror problemet er at jeg er dårlig proposjonert med for tynne lår  :sur:

Da kan du trene mer styrke ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...