AnonymBruker Skrevet 15. januar #21 Del Skrevet 15. januar Fjugur skrev (1 minutt siden): Råkostsalat, agurksalat (gjerne litt god og skarp), finskåren grønn med sursøt rømmedressing Ja, jeg er veldig tradisjonell her... går sjelden utenfor komfortsonen når det gjelder dette 😅 Haha, jeg må bare spørre: Da du skrev grønn, mente du da agurk, men tenkte på fargen grønn? 😅 Eller mente du grønnkål eller noe kanskje? Anonymkode: 29812...482 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 15. januar #22 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha, jeg må bare spørre: Da du skrev grønn, mente du da agurk, men tenkte på fargen grønn? 😅 Eller mente du grønnkål eller noe kanskje? Anonymkode: 29812...482 Jeg tipper hun mener helt vanlig salat Det er jeg vokst opp med som tilbehør til laks (og til stekt makrell). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #23 Del Skrevet 15. januar Brunhilde skrev (Akkurat nå): Jeg tipper hun mener helt vanlig salat Det er jeg vokst opp med som tilbehør til laks (og til stekt makrell). Åååå! Jeg hadde typisk tenkt på en agurk, og skrevet grønn i stedet for 😅 Men herregud, nå ser jeg at hun allerede hadde skrevet agurksalat 🤦♀️ Jaja, jeg fikk humret litt likevel 😄 Anonymkode: 29812...482 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmorsbarn Skrevet 15. januar #24 Del Skrevet 15. januar En grønnsak som er veldig god til laks/ørret er fennikel, tynnskåret i salat eller ovnsbakt enten som den er i båter eller som en grateng med hvit saus. Som andre over her skriver er mangosalat/salsa også veldig godt til stekt laks. Salma har (hadde?) veldig mye godt tilbehør på nettsidene sine, hvis de fortsatt finnes etter de gikk konk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 15. januar #25 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Haha, jeg må bare spørre: Da du skrev grønn, mente du da agurk, men tenkte på fargen grønn? 😅 Eller mente du grønnkål eller noe kanskje? Anonymkode: 29812...482 jeg tenker vanlig salat... isberg, hjertesalat... el.lign. litt finrevet (med rømme, sukker og sitron-dressing) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #26 Del Skrevet 15. januar Til pasta kan du ha fløtesaus med hvitløk eller pesto og stekt laks til. Bland evt i erter og/eller brokkoli for grønnsaker. Til laks er det godt med kokt potet, rømme og agurksalat. Eller ris og mangosalat Til torsk er det godt med ertepure, kokt potet og bacon. Eller bakte cherrytomater og ovnsbakte poteter. Ellers passer ris, kokt potet, potetmos, båtpoteter, fries, søtpotetpure, bakte grønnsaker, bakt potet, gulrotpure til. Av grønnsaker kan du dampe, woke, ovnsbakte, koke eller raspe. Dampet blomkål og brokkoli, kokt gulrot og erter, wokpose med grønnsaker, salat, asparges, revet gulrot. Anonymkode: 33678...e6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå