AnonymBruker Skrevet 15. januar #1 Del Skrevet 15. januar Eller er dette mangelvare? Anonymkode: feb0c...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #2 Del Skrevet 15. januar Nesten hver gang, hun kommer alltid da, og er en av favorittene mine også. Av en eller annen grunn så kommer jeg hardere når jeg ikke styrer selv når jeg kommer Anonymkode: bbcc6...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #3 Del Skrevet 15. januar Selv får jeg veldig lite ut av denne stillingen og gjør det kun av og til for mannen min sin del. Jeg elsker å suge, svelge, doggy og analsex, men å ri er ikke for meg😅 Anonymkode: feb0c...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #4 Del Skrevet 15. januar Selvsagt. Det er min ubestritte favorittstilling, og har vært det så lenge jeg kan huske. Anonymkode: 277e1...7e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #5 Del Skrevet 15. januar Jeg har ridd en mann mye, andre bare for deres del og det gav ikke meg noe. Den ene hvor det var godt å ri, var flink til å delta selv og støte mot og styrte farten med å holde meg på hoftene. Da kom han dypere inn i meg og å ri ham var utrolig godt. Mulig det også handlet om krumming på penis som traff g-punktet godt også i den stillingen. Andre menn har jeg ikke likt å ri. Så om hun ikke gjør det på dere kan det tenkes dere er dårlige i senga. Anonymkode: d2c26...052 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 15. januar #6 Del Skrevet 15. januar Det har variert litt. Men absolutt på reportuaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #7 Del Skrevet 15. januar Dame her, men rir ofte kjæresten. I ulike varianter, «vanlig», omvendt vei, han sittende osv. Fordel at han kan se mye av meg, jeg kan styre og ved omvendt vei har han god tilgang til klitoris Anonymkode: ca42e...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 15. januar #8 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Eller er dette mangelvare? Anonymkode: feb0c...15c jeg blir ridd og andre stillinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #9 Del Skrevet 15. januar Dessverre nei, hun gidder ikke å jobbe i senga. Anonymkode: f86fd...338 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #10 Del Skrevet 15. januar Etter en kneskade klarte hun dessverre ikke det lenger. Det var utrolig opphissende å se kuken gli inn og ut av henne. Anonymkode: f3f4a...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #11 Del Skrevet 15. januar Kvinne her, som bare må svare. Hadde jeg hatt tilgang på en mann og hans deilige penis, så hadde jeg ridd han både mye, hardt og fort, helt til både han og jeg hadde vært utslitt. Lite som slår det å ri han, la han ha puppene mine rett over seg og kjenne han dypt inni meg.... Mmmmmmmm. Styre farten og ha makt over han, gjøre han gal av kåthet før han tømmer seg i meg....... Anonymkode: de1cd...745 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #12 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Kvinne her, som bare må svare. Hadde jeg hatt tilgang på en mann og hans deilige penis, så hadde jeg ridd han både mye, hardt og fort, helt til både han og jeg hadde vært utslitt. Lite som slår det å ri han, la han ha puppene mine rett over seg og kjenne han dypt inni meg.... Mmmmmmmm. Styre farten og ha makt over han, gjøre han gal av kåthet før han tømmer seg i meg....... Anonymkode: de1cd...745 Jeg vet, har ei som gjør det med meg til jeg nesten «dør» av orgasmer som kommer å kommer… Anonymkode: 35eef...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #13 Del Skrevet 16. januar Ja, det skjer ofte og er sykt digg. Jeg bidrar aktivt, noe hun liker særdeles godt, og vi kommer ofte samtidig. Anonymkode: 2616e...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #14 Del Skrevet 16. januar Hun er akkurat for grunn til at det blir fullverdig grinding. Med andre har det vært gull. Anonymkode: 299b4...ab4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #15 Del Skrevet 16. januar absolutt Anonymkode: 7fc06...105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå