Gå til innhold

Bruker dama di å ri deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Eller er dette mangelvare?

Anonymkode: feb0c...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nesten hver gang, hun kommer alltid da, og er en av favorittene mine også. Av en eller annen grunn så kommer jeg hardere når jeg ikke styrer selv når jeg kommer 

Anonymkode: bbcc6...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selv får jeg veldig lite ut av denne stillingen og gjør det kun av og til for mannen min sin del. Jeg elsker å suge, svelge, doggy og analsex, men å ri er ikke for meg😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvsagt. Det er min ubestritte favorittstilling, og har vært det så lenge jeg kan huske.

Anonymkode: 277e1...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ridd en mann mye, andre bare for deres del og det gav ikke meg noe. 

Den ene hvor det var godt å ri, var flink til å delta selv og støte mot og styrte farten med å holde meg på hoftene. Da kom han dypere inn i meg og å ri ham var utrolig godt. Mulig det også handlet om krumming på penis som traff g-punktet godt også i den stillingen.

Andre menn har jeg ikke likt å ri. Så om hun ikke gjør det på dere kan det tenkes dere er dårlige i senga. 

Anonymkode: d2c26...052

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dame her, men rir ofte kjæresten. I ulike varianter, «vanlig», omvendt vei, han sittende osv. Fordel at han kan se mye av meg, jeg kan styre og ved omvendt vei har han god tilgang til klitoris

Anonymkode: ca42e...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Eller er dette mangelvare?

jeg blir ridd og andre stillinger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dessverre nei, hun gidder ikke å jobbe i senga. 

Anonymkode: f86fd...338

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Etter en kneskade klarte hun dessverre ikke det lenger. Det var utrolig opphissende å se kuken gli inn og ut av henne.

Anonymkode: f3f4a...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinne her, som bare må svare. Hadde jeg hatt tilgang på en mann og hans deilige penis, så hadde jeg ridd han både mye, hardt og fort, helt til både han og jeg hadde vært utslitt. Lite som slår det å ri han, la han ha puppene mine rett over seg og kjenne han dypt inni meg.... Mmmmmmmm. Styre farten og ha makt over han, gjøre han gal av kåthet før han tømmer seg i meg.......

Anonymkode: de1cd...745

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Kvinne her, som bare må svare. Hadde jeg hatt tilgang på en mann og hans deilige penis, så hadde jeg ridd han både mye, hardt og fort, helt til både han og jeg hadde vært utslitt. Lite som slår det å ri han, la han ha puppene mine rett over seg og kjenne han dypt inni meg.... Mmmmmmmm. Styre farten og ha makt over han, gjøre han gal av kåthet før han tømmer seg i meg.......

Anonymkode: de1cd...745

Jeg vet, har ei som gjør det med meg til jeg nesten «dør» av orgasmer som kommer å kommer…

Anonymkode: 35eef...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det skjer ofte og er sykt digg. Jeg bidrar aktivt, noe hun liker særdeles godt, og vi kommer ofte samtidig. 

Anonymkode: 2616e...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hun er akkurat for grunn til at det blir fullverdig grinding. Med andre har det vært gull.

Anonymkode: 299b4...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...