AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har en del tatoveringer på kroppen, hvor av alle er fantasi, spill eller filminspirert. Jeg tok nettopp en tatovering fra et spill jeg har vokst opp med, og en kollega på jobb lurte på når jeg hadde tenkt å ta en "voksentatovering". Spurte henne hva hun mente med det, og det klarte hu ikke helt å svare på. Selv har hun tatoveringer av noe tekst rundt forbi på kroppen, men ikke mer enn det. Hva mener dere? Anonymkode: b078c...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Jeg mener ikke så mye annet enn at hun var veldig, veldig frekk. Anonymkode: ae409...f0c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Frekt av henne å spørre på den måten. Altså; tatoveringer av den typen du beskriver er jo ganske, hmmm, "ungdommelige" av mangel på bedre uttrykk. Men det er jo ikke noe galt i det. Når man først gjør noe så permanent som å tatovere seg, er det jo lurt å bestemme selv hva man vil ha, og man velger jo noe man liker. Hva som er mer voksne tatoveringer er ikke så lett å sette fingeren på, men det er en del av de svarte "fine line"-tatoveringene (utrolig krevende håndverk, så velg tatoveringsartist med omhu!) som framstår som ganske minimalistiske og litt mer voksne i stilen. Når du nevner tekster kan det etter min mening lett bikke over i noe som blir utrolig banalt og kjerring-aktig. Tekster i løkkeskrift blir fort tatoveringenes svar på sånne veggdekor-visdomsord som "live - laugh - love" eller "carpe diem" . 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har en del tatoveringer på kroppen, hvor av alle er fantasi, spill eller filminspirert. Jeg tok nettopp en tatovering fra et spill jeg har vokst opp med, og en kollega på jobb lurte på når jeg hadde tenkt å ta en "voksentatovering". Spurte henne hva hun mente med det, og det klarte hu ikke helt å svare på. Selv har hun tatoveringer av noe tekst rundt forbi på kroppen, men ikke mer enn det. Hva mener dere? Anonymkode: b078c...82c Alle ekte tatoveringer er det kun voksne som får lov til å ta så alle tatoveringer er voksentatoveringer 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Det er en del som mener at "nerdekulturen" med spill, film og serier i scifi/fantasy/anime kategorier ikke er voksent. Anonymkode: ee429...d91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Maleficenta skrev (5 minutter siden): Alle ekte tatoveringer er det kun voksne som får lov til å ta så alle tatoveringer er voksentatoveringer Var 16 da jeg tok den første, i Norge 😅 Spørs om det hadde gått i dag. Men gleder meg til den neste 😄 TS, ikke bry deg om den kommentaren. Du tar de tatoveringene som du selv ønsker. Det er du som skal ha de med deg og derfor kun din mening som betyr noe! Anonymkode: 913cc...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Det voksne er å ikke ha tatoveringer. Unntak for maorikrigere og salvadoranske gjengmedlemmer. Anonymkode: c24ac...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Aldri hørt uttrykket "voksentatovering" 😂😂 Teit kommentar som jeg ikke ville ofret en tanke. Legg det fra deg trådstarter! Du bærer vel dine tatoveringer for deg selv og ikke for alle andre vel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Tatovering er så harry Anonymkode: 49c8f...acd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Var 16 da jeg tok den første, i Norge 😅 Spørs om det hadde gått i dag. Men gleder meg til den neste 😄 TS, ikke bry deg om den kommentaren. Du tar de tatoveringene som du selv ønsker. Det er du som skal ha de med deg og derfor kun din mening som betyr noe! Anonymkode: 913cc...20b Antar du sa du var 18? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå