AnonymBruker Skrevet 15. januar #1 Del Skrevet 15. januar Har fått beskjed om at jeg har dette viruset. Kjipt å ha, men spørsmålet blir om jeg skulle hatt sex ville du informert eller ikke hatt sex? Anonymkode: 022a6...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #2 Del Skrevet 15. januar Informert og evt brukt femidom/kondom. Anonymkode: 8c86c...01a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #3 Del Skrevet 15. januar Jeg fikk påvist det nylig. Fortalte det til kjæresten. Så tok vi vaksinen sammen. De fleste har hatt eller har viruset gjennom hele livet. Påvises kun ved gynekologisk undersøkelse og ingen mulighet for menn å sjekke tross at det er de som er bærere🤷 Sjansen for å utvikle kreft er veldig lav for menn og også med kvinner så lenge det følges opp årlig. Som oftest går hpv tilbake av seg selv. Anonymkode: 8dac3...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 15. januar #4 Del Skrevet 15. januar Man har ikke plikt til å si ifra om dette, men av moralsk plikt hadde jeg gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #5 Del Skrevet 15. januar Du gir selvsagt beskjed, bruk kondom.. Smitter videre og de videre igjen.. Anonymkode: 908ba...f17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #6 Del Skrevet 18. januar Menn kan ikke teste seg? Kan en mann ta vaksine som beskytter og fjerner eventuelt virus? Er i 40 årene så får ikke noe vaksine gratis. Men vil ikke smitte en ny dame eller bidra til spredning Anonymkode: a7f1a...7c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
telerose Skrevet 18. januar #7 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Menn kan ikke teste seg? Kan en mann ta vaksine som beskytter og fjerner eventuelt virus? Er i 40 årene så får ikke noe vaksine gratis. Men vil ikke smitte en ny dame eller bidra til spredning Anonymkode: a7f1a...7c8 nei en mann kan ikke teste seg, ja en mann kan (og bør) også ta vaksinen. Hilsen hun som nettopp har fjernet livmor livmorhals, og eggledere, grunnet livmorhalskreft, til tross for at jeg fulgte screeningsprogrammet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå