Gå til innhold

Bind-reklamer på TV

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ja, tenk så pinlig å ikke aaaane hva de andre på skolen snakker om, tenk så piiinlig å spørre de andre i klassen. Tenk så mye kulere å vite :)

:enig: Og ikke minst da være den som kan LÆRE de andre uvitende barna! :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Synes det er unødvendig å sende sånne "inngående" og "detaljerte" reklamer på tv på den tiden ungene ser på. Ikke at det er skadelig eller noe, men litt unødvendig synes jeg. Det var en tampong reklame som gikk her tidligere, med noe "vridde kanaler" og skikkelig detaljert beskrivelse av hele greia...Min datter lurte jo veeeldig på hva dette var, og det har jeg jo tenkt å fortelle henne, men ikke i den alderen hun var da. Hun er veldig sånn at hun "maser" mye om ting til andre, på skolen, til venninner osv. når hun får greie på noe nytt. Og i den alderen hun var da, ville jeg synes det var upassende om jeg skulle fortalt henne hele "historien" og at hun skulle blitt veldig opptatt av å snakke dette med venninner osv.

Som sagt, ikke noe stor katastrofe, men husker at jeg syntes det ble litt pes med den reklamen. Og pussig at noen tok opp akkurat dette i denne tråden.

Gjest Gjest
Skrevet

Og Evelina.. supert at du har forklart tamponger og slikt.. Skulle ønske min mor gjorde det for meg. I stedet fikk jeg høre om skrekktilfeller med tampongsyka og hvor farlig det var med tamponger. (Som i senere år har gjort mensen til en drøm!)

Kan jo være nyttig å vite da, at det faktisk følger en risiko med tamponger.

Det har nok ikke bare vært en drøm for de som har opplevd det.

Din mor gjorde nok dette for å beskytte deg.

Skrevet
Kan jo være nyttig å vite da, at det faktisk følger en risiko med tamponger.

Det har nok ikke bare vært en drøm for de som har opplevd det.

Din mor gjorde nok dette for å beskytte deg.

Min mor nektet meg å bruke tamponger. Fordi det var så mange som ble syke av det på den tiden hun vokste opp...

Men når jeg selv insisterte på å kjøpe selv, startet hun også med tamponger.. Og bruker fortsatt den dag i dag :)

Er bedre å fortelle at det ikke er farlig, så lenge man har en normal hygene, fremfor å skremme vannet av barnet sitt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...