AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #21 Del Skrevet 15 timer siden Liker alt. Har alltid vært kjempefin 😊 41 år Anonymkode: ba54c...156 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 15 timer siden #22 Del Skrevet 15 timer siden Fin tråd! Jeg har faktisk mange flere ting jeg er fornøyd med enn misfornøyd med. Er i ganske fornøyd med kroppen - at jeg er slank, har smal midje og flat mage. Har veldig små pupper, men har med åra lært meg å være fornøyd med det. Fordelen med små er at de holder seg faste lenger. Er fornøyd med høyden. Fornøyd med huden - har ganske fet hud, som var kjipt da jeg var yngre, men nå som jeg er i slutten av 30-åra er det ganske fint - har ingen rynker når ansiktet "hviler" (uten at det gjør at jeg ser ut som en 20-åring, altså). Synes jeg har ganske pene øyne, de er mørkebrune, store og har ganske fin form. Har rett nese og fyldige lepper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 15 timer siden #23 Del Skrevet 15 timer siden Jeg er litt under middels høy (163cm) og liker timeglassfiguren min selv om jeg for tiden er utrent og noen kg over idealvekt grunnet stillesittende jobb og studier🙂 Er 54 år, så alderen bidrar jo også. Jeg er generelt fornøyd med ansiktet mitt, huden og håret, og håndleddene mine, som er smale og feminine🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #24 Del Skrevet 15 timer siden Ingenting. Anonymkode: 522c0...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #25 Del Skrevet 15 timer siden Den digre ræva mi! Anonymkode: a2b7b...26a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #26 Del Skrevet 13 timer siden Er fornøyd med leggene mine, vel, lårene også. Flat mage-flat bak også😄Ellers er jeg fornøyd med huden, aldri vært plaget med kviser og har lite rynker mtp. alderen. Er ca 163 høy og er 62 kg. Og jeg liker mine grønne øyne. K69. Anonymkode: 5e5f6...e6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly 4.5 år Skrevet 12 timer siden #27 Del Skrevet 12 timer siden Etter å gått opp så mye i vekt så er det egentlig bare håndleddene som er smale og fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #28 Del Skrevet 12 timer siden Det meste, heldigvis Anonymkode: ce323...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 12 timer siden #29 Del Skrevet 12 timer siden Tråden er ryddet for tull og avsporing. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12 timer siden #30 Del Skrevet 12 timer siden (endret) Kroppen fungerer som den skal. Det er jeg veldig fornøyd med. Jeg har naturlig fyldige lepper, mørke farger, og øyer som stråler når jeg smiler. Har ofte fått høre at jeg har uttrykksfulle øyne, og er blid som ei sol. Endret 12 timer siden av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annoyium Skrevet 12 timer siden #31 Del Skrevet 12 timer siden Smal midje med brede hofter gir meg en fin figur og jeg kler godt tettsittende kjoler. Til tross for at jeg er 40 og har ammet er brystene fortsatt fine og henger der de bør 😅 Jeg har tykt hår som vokser raskt så masse muligheter til å ha fresh sveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #32 Del Skrevet 12 timer siden Jeg liker rumpa og hoftene mine, og så har jeg tykt fint hår og fin hud. Anonymkode: ec65f...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #33 Del Skrevet 12 timer siden Fargen på øynene mine, og at jeg er høy og slank. Anonymkode: ad2dd...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 12 timer siden #34 Del Skrevet 12 timer siden (endret) Har masse jeg liker med utseende mitt. Og det er jeg ikke redd for å innrømme heller, men kommer sikkert til å høres selvgod ut når jeg skriver det oppramset.. Når det er sagt er det mye jeg også ikke liker, og jeg har slitt store deler av mine yngre dager på å hate megselv og kroppen min. Men nå velger jeg å heller fokusere på det som er bra. Syntes det er synd man blir kalt selvgod eller lignende av å være fornøyd med deler/hele av seg selv. Fin tråd som sprer positivitet. 🤗 Jeg har god harmoni i ansiktet, og det er ikke noen uttalte skjevheter eller ujevnheter. Fin hud, aldri slitt mye med kviser ol, holder meg godt for alderen får jeg høre. Øynene mine - har arvet mamma sine store øyne og pappa sin knallblå farge! Fine bryn, trenger ikke gjøre noe med de for de har "perfekt" fasong i mitt hode. Arvet mamma Hårfarge og brynsfarge. Lite hårvekst på kroppen. Nese. Den er ikke etter samfunnets standard, men som en liten potet uten særlig definisjon. Hater den da jeg var liten, men som voksen er jeg veldig glad i den. Passer til fjeset mitt. Møter sjelden noen med lik nese som meg, og får ofte høre jeg har søt nese. Tenner/smil - rette, hvite tenner av natur. Ikke for små eller for store. Får også mye komplimenter for smilet mitt. Skuldrene og kragebein. Har brede, rett skuldre. Skjønner ikke hvorfor mange ikke liker brede skuldre, det er så fint. Bruker ofte off-shoulder eller boatneck gensere for å fremheve de. Skarp "jawline", definert og ingen dobbelthake/lite pløsete under haka selv om kroppen har vært mer fyldig. Vanskelig å forklare men ser ut som sånn folk gjør når de "mewer". God fettfordeling, selv om jeg gjerne skulle fått mer på rumpa/lår. Men har hatt flat mage og lite magefett selv om jeg har vært i grenseland mellom normalvektig og "overvekt". Får også fort muskler, slik som pappa. Fine hender, og fine negler. Arvet fra mamma. Ble spurt om å være håndmodell en gang faktisk 🤗 Bryster. De er små og like i størrelse. Det liker jeg! (Ja, jeg har gjennom livet vært ekstremt utseendefiksert og det ser jeg gjenspeiler seg veldig i mitt detaljerte svar...) Kjenner jeg føler meg litt flau for å skrive dette 😅 Endret 12 timer siden av Illumi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #35 Del Skrevet 12 timer siden Penisen (16 cm lang / 15 cm omkrets erigert). Liker også lengden og tykkelsen i slapp tilstand. Har aldri hatt problemer med at pungen henger nedenfor penis. Anonymkode: 2e381...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #36 Del Skrevet 12 timer siden Jeg liker øynene mine, fargen er veldig pen blå, og formen heller mot mandelformet. Jeg har et fint smil. Anonymkode: 13e77...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #37 Del Skrevet 12 timer siden Jeg har et vakkert smil med pene tenner. Store, vakre øyne. Lange, pene ben. Søt hake. Glimt i øyet. Anonymkode: dff7e...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #38 Del Skrevet 12 timer siden Liker øyenfargen min, spesielt når jeg bruker linser. Digger håret mitt, klippet meg kort-ish i høst etter å ha hatt langt hår i mange år, krøllete og kult! Fornøyd med bein og pupper. Takknemlig for en sterk kropp som har båret frem to friske barn og som fungerer bra. Anonymkode: 3774d...151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #39 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Liker øyenfargen min, spesielt når jeg bruker linser. Digger håret mitt, klippet meg kort-ish i høst etter å ha hatt langt hår i mange år, krøllete og kult! Fornøyd med bein og pupper. Takknemlig for en sterk kropp som har båret frem to friske barn og som fungerer bra. Anonymkode: 3774d...151 42 åe Anonymkode: 3774d...151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #40 Del Skrevet 10 timer siden Jeg har skikkelig timeglassfigur. Selv om vekta sier at jeg er feit, så har jeg smal nok midje til at jeg med riktige klær føler meg feminin og vakker. Har også knallblå øyne som jeg synes er veldig fine, spesielt når jeg smiler. 😊 Anonymkode: 1dd2c...751 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå