lillesky Skrevet 5. mars 2006 #1 Skrevet 5. mars 2006 Jeg bruker Mac og Transmit, og skal laste opp noen websider. Jeg taster inn ftp.domene.no domene.no passordet Men får likevel feilmelding? Noen forslag?
Gjest ArneP Skrevet 5. mars 2006 #3 Skrevet 5. mars 2006 Feilmeldingen sier ofte hva som er feil. Det er poenget med feilmeldinger. Hva sier feilmeldingen din?
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #4 Skrevet 5. mars 2006 Feilmeldingen sier ofte hva som er feil. Det er poenget med feilmeldinger. Hva sier feilmeldingen din? ← Du har aldri brukt Windows, har du?
lillesky Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2006 Når jeg ikke har skrevet noe på Server, står det: ftp.domain.com, prøvde å ta vekk ftp, men det hjalp ikke... Server said: Login incorrect. Har skrevet passordet på nytt mange ganger.
Grooo Skrevet 5. mars 2006 #6 Skrevet 5. mars 2006 Er det slik du har logget inn før på dette domenet? Til mitt domene skal jeg bruke ftp.domeneshop.no (er dem jeg har kjøpt hos) og så "domenenavn" som brukernavn + passord ved siden av
Grooo Skrevet 5. mars 2006 #7 Skrevet 5. mars 2006 På andre domener har det vært slik som du sier at du har prøvd på...
lillesky Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2006 Har uniweb, og var inne på samme adresse fredag... Prøv de ftp.uniweb.no også.
lillesky Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #9 Skrevet 5. mars 2006 Fant ut av det! Grunnen til at jeg ikke fikk det til, huff, flaut, så jeg tror jeg bare sier: ellers takk alle sammen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå