Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker Mac og Transmit, og skal laste opp noen websider.

Jeg taster inn

ftp.domene.no

domene.no

passordet

Men får likevel feilmelding? :sur:

Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest ArneP
Skrevet

Feilmeldingen sier ofte hva som er feil. Det er poenget med feilmeldinger. Hva sier feilmeldingen din?

Gjest Gjest
Skrevet
Feilmeldingen sier ofte hva som er feil. Det er poenget med feilmeldinger. Hva sier feilmeldingen din?

Du har aldri brukt Windows, har du? :P

Skrevet

Når jeg ikke har skrevet noe på Server, står det: ftp.domain.com, prøvde å ta vekk ftp, men det hjalp ikke...

Server said:

Login incorrect.

Har skrevet passordet på nytt mange ganger.

Skrevet

Er det slik du har logget inn før på dette domenet?

Til mitt domene skal jeg bruke

ftp.domeneshop.no (er dem jeg har kjøpt hos)

og så "domenenavn" som brukernavn + passord ved siden av

Skrevet

På andre domener har det vært slik som du sier at du har prøvd på...

Skrevet

Har uniweb, og var inne på samme adresse fredag...

Prøv de ftp.uniweb.no også.

Skrevet

Fant ut av det!

Grunnen til at jeg ikke fikk det til, huff, flaut, så jeg tror jeg bare sier: ellers takk alle sammen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...