Gå til innhold

har plager, burde jeg dra til lege?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

har plager i underlivet for øyeblikket må konstant på do føles det ut som det er som litt press og jeg har vondt der man normalt har menssmerter og i ryggen også. det er som det stikker rett igjennom meg. dette oppsto først igår ettermiddag men det plager meg såpass akkurat nå at jeg nesten er på gråten og har lyst til å kaste opp.

har nylig hatt nyrebekkenbettenelse og er egentlig dritlei av å dra til lege og sykehus osv så vil jo helst ikke det. det er egentlig innafor å ha mensen for øyeblikket men jeg har ikke hatt noe annet en litt spotting for noen få dager siden.

beklager om jeg har postet det feil jeg strever litt med å fokusere og å tenke

mvh en bekymret trans mann

Anonymkode: 102f7...bd5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

har plager i underlivet for øyeblikket må konstant på do føles det ut som det er som litt press og jeg har vondt der man normalt har menssmerter og i ryggen også. det er som det stikker rett igjennom meg. dette oppsto først igår ettermiddag men det plager meg såpass akkurat nå at jeg nesten er på gråten og har lyst til å kaste opp.

har nylig hatt nyrebekkenbettenelse og er egentlig dritlei av å dra til lege og sykehus osv så vil jo helst ikke det. det er egentlig innafor å ha mensen for øyeblikket men jeg har ikke hatt noe annet en litt spotting for noen få dager siden.

Uff, høres vondt ut. Ta kontakt med lege du. Dette forum vet ikke det beste for deg🤗❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ring legen din, er det stengt ringer du legevakta, det er kun de som avgjør om du skal ha tilsyn eller medisiner nå, at du er drittlei av sykehus er ikke grunn nok til å drite i å sjekke det ut...

Anonymkode: 175f1...df1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ring legen din, er det stengt ringer du legevakta, det er kun de som avgjør om du skal ha tilsyn eller medisiner nå, at du er drittlei av sykehus er ikke grunn nok til å drite i å sjekke det ut...

Anonymkode: 175f1...df1

ja har forstått at jeg må sjekke det ut, det er fælt har så mye angst det er vanskelig å ta å ringe

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

ja har forstått at jeg må sjekke det ut, det er fælt har så mye angst det er vanskelig å ta å ringe

Pust med magen. Ring er du snill, det går som regel bedre enn man frykter🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...