AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg er fersk og har egentlig så langt trivdes best med 500 brikker. Har kjøpt inn noen med 1000, men synes de virker vanskelige og uoversiktlige (at hver brikke gir mindre informasjon enn jeg får når jeg legger "kun" 500). Hvor mange puslespill, eller hvor mye tid tok det for deg å trives med 1000 brikker? Anonymkode: 0cb96...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Startet med puslespill rundt 3år, kjøpte første på 1000,- brikker når jeg var rundt 20 år. Så rundt 17 år. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Har altid likt puslespill på 1000 pluss. Gjort det fra jeg var 14år. Ser ungdommen her og har likt 1000 pluss fra de var 12-13 år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Kjøpte 1000 puslespill for første gang, tok litt tid, men ikke vanskelig eller umulig. Bare prøv. Ei venninne kjøpte puslespill på rundt 10.000, det ligger i en kasse på loftet så det var kanskje å ta i 😅 Anonymkode: a5cf6...cd4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjøpte 1000 puslespill for første gang, tok litt tid, men ikke vanskelig eller umulig. Bare prøv. Ei venninne kjøpte puslespill på rundt 10.000, det ligger i en kasse på loftet så det var kanskje å ta i 😅 Anonymkode: a5cf6...cd4 Har et på 5000 som jeg håper å få puslete. Men må først få et sted som det kan ligge. Så sagt bare ungdommen flytter da ska jeg skaffe plate å få det puslet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden jegerrinne skrev (17 minutter siden): Har et på 5000 som jeg håper å få puslete. Men må først få et sted som det kan ligge. Så sagt bare ungdommen flytter da ska jeg skaffe plate å få det puslet Ja tror ikke hun tenkte over hvor mye flate et på så mange tusen trenger, eget rom passer bra 😅 Anonymkode: a5cf6...cd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden 1000 brikker la jeg som 10-åring, muligens før. Anonymkode: 774b8...8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden (endret) . Endret 3 timer siden av Ninaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Var rundt 10 år da jeg begynte med 1000 brikker. Men er langt over snittet glad i puslespill altså 😅Første 3000 da jeg var 13 år. Puslespill handler om å være systematisk, lage systemer og sortering er alfa og omega. MEN hva slags systemer som funker varierer fra person til person. Halve jobben (og moroa!) er å finne systemer som funker for deg, og da blir systemene en del av puslinga, ikke bare «lete etter riktig brikke». For min del sorterer jeg alle brikkene først. Kantbrikker, og i x antall hauger/bokser avhengig av motiv basert på farger, områder, gjenstander/motiv osv. Så legger jeg ramma først, før jeg starter med ulike områder. Plukker også «unike brikker» underveis. Velg deg motiv som inspirerer, som har mange detaljer og få ensfarga områder, spesielt i starten når du øker størrelse. Da er det mye lettere, og du får framgang raskere. Ang oppbevaring finnes det en «koffert» for puslespill på 500 og 1000 brikker som gjør at det er enkelt å ta fram og legge bort. I tillegg finnes det matte som kan rulles sammen, kan brukes opp til 2000 eller 3000 avhengig av størrelse. Anonymkode: 9d774...606 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå