AnonymBruker Skrevet 12. januar #1 Del Skrevet 12. januar Hei, lurte på om noen hadde erfaringer med blødning fra livmor? Jeg tok celleprøve ifjor i april og den var negativ, men de fant en middels stor muskel knute. Har ikke vært plaget av denne tidligere. Har blødd 5 ganger til sammen hvor det har vært helt rødt i toalettet, sånn helt plutselig. Disse 5 gangene jeg har blødd har vært i en periode innen 2 uker. Har også murringer hver gang jeg blør i magen og korsrygg, og blir oppblåst. Skal ringe til å bestille time til gynokolog. Har noen erfaring med en voksende muskelknute? Fikk ett barn for 1,5 år siden og hatt keisersnitt om det har noe å si. Har aldri gått på prevensjonsmidler. Anonymkode: 373c2...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #2 Del Skrevet 12. januar Du må bestille time og får sjekk hos gynekolog, helt umulig for oss å si noe om grunnen. Det kan være hormonelt, muskelknuter, polypper eller kreft, sannsynligvis er det noe ufarlig. Jeg fjernet livmoren pga muskelknuter og blødninger, men det var mye mer enn du beskriver. Anonymkode: 50192...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #3 Del Skrevet 12. januar Jeg hadde blødninger, flere i løpet av flere uker, trodde mensen var blitt helt kokko. Tok en celleprøve, fant en polyp, ble henvist til gynekolog, ble fjernet på 1 2 3 . Anonymkode: 696fd...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå