Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #21 Skrevet 6. mars 2006 Jeg glemmer å vanne blomster, så det eneste jeg kan ha i hus er fredsliljer, fordi de henger sånn med hodet når det er på tide å vanne dem. Ellers har jeg alltid potteplanter som roser, ildtopp osv, men de lever dessverre ikke lenge hos meg. Så jeg har en del kunstige planter, legger man litt penger i det, så kan du få mye som ser så og si helt ekte ut.
abelille Skrevet 8. mars 2006 #22 Skrevet 8. mars 2006 Som en stor plante-dreper setter jeg pris på at det har kommet fine kunstige. Det går litt bedre for meg når plantene står i selvvanningspotte, men fremdeles er det greit med noen kunstige. Og jeg har ikke noe problem med å sette dem synlig heller. Jeg hadde tidligere en kunstig orkide på kontoret mitt, og flere trodde den var virkelig. Først når du kom helt inntil den og kjente på den kunne du oppdage at den var fake.
Marie Skrevet 8. mars 2006 #23 Skrevet 8. mars 2006 Hadde og tidligere helt panikk for plastikk blomster, men jammen har jeg ikke både en og to utgaver nå.. Har en krukke med rosa pioner og en med hvite roser. Faktisk har flere tatt feil og trodd de var ekte.
Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2006 #24 Skrevet 8. mars 2006 Jeg har tidligere vært helt anti, men nå har det sneket seg inn noen falske gerbera blomster. To stk på en sånn kjempesmal vase på i kjøkkenvinduet noe tilsvarende i kontorvinduet, og i en krok i stuen har det også dukket opp noen slike blomster. Såpass med småblomster synes jeg egentlig er helt ok at er falsk, men falske planter eller større buketter kommer nok ikke inn her. Holdt på å kapitulere for en stund siden - jeg klarer virkelig ikke å passe på plantene mine - men nå har jeg gått i innkjøp av slike Eva Solo selvvannende potter at det har hvertfall gått bra hittil
Abr@xas Skrevet 8. mars 2006 #25 Skrevet 8. mars 2006 Jeg syns kunstige blomster er et fint alternativ, mange av de ser også svært ekte ut.
jordbær Skrevet 8. mars 2006 #26 Skrevet 8. mars 2006 Eneste plassen kunstige blomster passer, er i type.. høye vaser med rett type innhold. Silkeblomster kan være fint, hvis dem bor på rett plass.. Men potteplanter.. njæ.. ikke hjemme hos oss iallefall!
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #27 Skrevet 8. mars 2006 Det er bedre med kunstig enn ingenting. ← Ikke i min verden. Jeg ville heller pyntet opp med noe annet enn kunstige planter.
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #28 Skrevet 8. mars 2006 Jeg liker ikke kunstige planter. Heller ingen planter enn kunstige, men tror kanskje det skyldes at jeg har fått litt overdose av stygge plastikkplanter hjemme hos mamma. Mulig at jeg hadde likt noen av disse nye som ser mer ekte ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå