Anonym941 Skrevet 11. januar #1 Del Skrevet 11. januar Er det noen som vet hvordan jeg kan få fjernet mennesker på bilder som uheldig dukket opp? vet det finnes flere apper og slikt men er det noen her som har erfaring med noen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #2 Del Skrevet 11. januar Se et par youtubetutorials med photoshop e.l.. Finnes også mye gratis alternativ. Det enkleste er nok å bruke pixler som allerede finnes i bildet, liksom at du smører de over personen i bildet. Resultatet blir så elegant som tiden du bruker vil tilsi. Mye tid, bra resultat, lite tid, dårlig resultat. Ellers fins det en betafunksjon i photoshop der man bruker generativ kunstig intelligens for å fjerne eller legge til elenter i et foto. Dette er dog i moralsk grenseland, siden Adobe da kommer til å bruke dine bilder i fremtidig generativ KI. Hvis det er en fremmed på bilde ville jeg vært forsiktig, siden vedkommende kanskje ikke vil bli brukt på å trene kunstig intelligens. Anonymkode: 35f04...934 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym941 Skrevet 11. januar Forfatter #3 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Se et par youtubetutorials med photoshop e.l.. Finnes også mye gratis alternativ. Det enkleste er nok å bruke pixler som allerede finnes i bildet, liksom at du smører de over personen i bildet. Resultatet blir så elegant som tiden du bruker vil tilsi. Mye tid, bra resultat, lite tid, dårlig resultat. Ellers fins det en betafunksjon i photoshop der man bruker generativ kunstig intelligens for å fjerne eller legge til elenter i et foto. Dette er dog i moralsk grenseland, siden Adobe da kommer til å bruke dine bilder i fremtidig generativ KI. Hvis det er en fremmed på bilde ville jeg vært forsiktig, siden vedkommende kanskje ikke vil bli brukt på å trene kunstig intelligens. Anonymkode: 35f04...934 Tusen hjertelig takk for svar det er et menneske med ryggen til, men personen står foran noe annet på bildet, vet du hvordan det blir da ? Altså, det er ikke bare en ensfarget bakgrunn bak personen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym941 Skrevet 11. januar Forfatter #4 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Se et par youtubetutorials med photoshop e.l.. Finnes også mye gratis alternativ. Det enkleste er nok å bruke pixler som allerede finnes i bildet, liksom at du smører de over personen i bildet. Resultatet blir så elegant som tiden du bruker vil tilsi. Mye tid, bra resultat, lite tid, dårlig resultat. Ellers fins det en betafunksjon i photoshop der man bruker generativ kunstig intelligens for å fjerne eller legge til elenter i et foto. Dette er dog i moralsk grenseland, siden Adobe da kommer til å bruke dine bilder i fremtidig generativ KI. Hvis det er en fremmed på bilde ville jeg vært forsiktig, siden vedkommende kanskje ikke vil bli brukt på å trene kunstig intelligens. Anonymkode: 35f04...934 Når du sier pixler som allerede finnes i bildet, hva mener du da? dette er så langt utenfor min kunnskap he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #5 Del Skrevet 11. januar Redigerer via Galleri på min Samsung. Trykker på blyanten for redigering, de fire prikkene, så gjenstandsviskelær. Anonymkode: 8e238...727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym941 Skrevet 11. januar Forfatter #6 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Redigerer via Galleri på min Samsung. Trykker på blyanten for redigering, de fire prikkene, så gjenstandsviskelær. Anonymkode: 8e238...727 Vet du om dette er mulig på iPhone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #7 Del Skrevet 12. januar Anonym941 skrev (På 11.1.2025 den 16.44): Vet du om dette er mulig på iPhone? På 15 og opp mener jeg. Jeg har 16. Anonymkode: a7a51...de5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym941 Skrevet 14. januar Forfatter #8 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (På 12.1.2025 den 23.21): På 15 og opp mener jeg. Jeg har 16. Anonymkode: a7a51...de5 Jaha jeg har en eldre modell, det var synd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym941 Skrevet 14. januar Forfatter #9 Del Skrevet 14. januar Er det noen andre som vet ? Erfaringer ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 14. januar #10 Del Skrevet 14. januar Anonym941 skrev (På 11.1.2025 den 16.21): Når du sier pixler som allerede finnes i bildet, hva mener du da? dette er så langt utenfor min kunnskap he he Jeg tror vedkommende forsøker å si at du kloner andre områder av bildet for å dekke over de elementene du ikke vil ha. Det kan være en tidkrevende prosess og hvor vellykket det blir avhenger av bildet og hvor flink du er med verktøyene i Photoshop. M.a.o ikke noe jeg ville anbefalt av noen som ikke har kjennskap til Photoshop i utgangspunktet. Men slike ting er blitt veldig mye enklere bare de siste par årene med diverse AI-verktøy. Noen av disse verktøyene er ikke i beta-versjon lenger og fullt tilgjengelig i Photoshop. Og nei, selv om du bruker disse verktøyene inne i Photoshop vil ikke Adobe bruke dine bilder til generativ AI senere. Hva de eventuelt kan gjøre med materiale du laster opp i Adobe Express eller Firefly online, skal jeg ikke uttale meg bråsikkert om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym941 Skrevet 14. januar Forfatter #11 Del Skrevet 14. januar ElectricScum skrev (1 time siden): Jeg tror vedkommende forsøker å si at du kloner andre områder av bildet for å dekke over de elementene du ikke vil ha. Det kan være en tidkrevende prosess og hvor vellykket det blir avhenger av bildet og hvor flink du er med verktøyene i Photoshop. M.a.o ikke noe jeg ville anbefalt av noen som ikke har kjennskap til Photoshop i utgangspunktet. Men slike ting er blitt veldig mye enklere bare de siste par årene med diverse AI-verktøy. Noen av disse verktøyene er ikke i beta-versjon lenger og fullt tilgjengelig i Photoshop. Og nei, selv om du bruker disse verktøyene inne i Photoshop vil ikke Adobe bruke dine bilder til generativ AI senere. Hva de eventuelt kan gjøre med materiale du laster opp i Adobe Express eller Firefly online, skal jeg ikke uttale meg bråsikkert om. Tusen takk for svar kan du anbefale en app eller noe slikt hvor man kan gjøre sånt ? Er ikke Photoshop veldig dyrt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 14. januar #12 Del Skrevet 14. januar Anonym941 skrev (8 minutter siden): Tusen takk for svar kan du anbefale en app eller noe slikt hvor man kan gjøre sånt ? Er ikke Photoshop veldig dyrt ? Adobe Express er gratis, så du kan teste det. Finnes en del tutorials på nett for det du ønsker å gjøre. Har ikke testet det selv, da jeg stort sett bare bruker fullversjonen av Photoshop og jobber på PC (ikke på mobil eller nettbrett). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym941 Skrevet 14. januar Forfatter #13 Del Skrevet 14. januar ElectricScum skrev (7 minutter siden): Adobe Express er gratis, så du kan teste det. Finnes en del tutorials på nett for det du ønsker å gjøre. Har ikke testet det selv, da jeg stort sett bare bruker fullversjonen av Photoshop og jobber på PC (ikke på mobil eller nettbrett). Tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå