AnonymBruker Skrevet 10. januar 2025 #1 Skrevet 10. januar 2025 I det siste har jeg fått opp varsler med spørsmål om jeg godkjenner tilpasset annonsering mye oftere enn vanlig når jeg åpner apper. Og også på andre apper enn det var tidligere. Er det noen som vet hvorfor det er sånn? Og er det noen måte å unngå det? Før fikk jeg det en gang innimellom og det er helt ok, men nå synes jeg det begynner å bli irriterende. Anonymkode: 55157...83b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå