AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Del Skrevet 10. januar Noen her som har noen tips til gode treningsbukser? Helst som er myk, behagelig og ha på og som er veldig stretchy? Anonymkode: ddfc5...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #2 Del Skrevet 11. januar Oysho, mykeste treningsklærne jeg har. Elsker de buksene med "flare". Anonymkode: 04906...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #3 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 13.00): Oysho, mykeste treningsklærne jeg har. Elsker de buksene med "flare". Anonymkode: 04906...13e Får man kjøpt de i fysisk butikk? Anonymkode: ddfc5...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #4 Del Skrevet 12. januar Jeg foretrekker ofte Adidas eller Nike. Ønsker ikke rette ben, de blir bare irriterende rundt foten og da må jeg dra sokkene over, noe som ikke er det aller peneste som finnes. Og jeg ønsker glidelås i lommene, slik at det er mulig å ha med seg nøkler eller bankkort uten at det detter ut av lommene. Anonymkode: a1ffb...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå