AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Del Skrevet 10. januar Og bør jeg derfor bekymre meg? Anonymkode: 923bb...9c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Del Skrevet 10. januar Kg er en gjenspeiling av konfliktene i samfunnet mellom mennesker som aldri møter hverandre, men bare snakker om og til hverandre på nett. Anonymkode: 60f0d...ab8 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Del Skrevet 10. januar Ja Anonymkode: 5c3ed...505 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Del Skrevet 10. januar Håper virkelig ikke det. Anonymkode: 7f35b...29a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #5 Del Skrevet 10. januar Som Oscar Wilde så fint sa: "give a man a mask and he shall become his true self"...... Anonymkode: 0f5ca...04c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #6 Del Skrevet 11. januar Korrekt Anonymkode: 2ce7e...03e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #7 Del Skrevet 11. januar Ja. Det sier seg selv det. Her inne kan jeg si akkurat det jeg mener uten å måtte følge et PC manuskript. Saker og ting jeg og andre menn kun kan snakke sammen om hva vi føler i små trygge grupper. Anonymkode: 5e9a5...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #8 Del Skrevet 11. januar Nei. KG er en samling mennesker som har mye å si, men ingen å si det til andre enn andre lignende mennesker på et nettforum. Det er her alle ensomme, konfliktskye og usikre mennesker samler seg samt en del som bare ønsker å trolle og skape reaksjoner. Anonymkode: f535a...a65 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #9 Del Skrevet 11. januar Nei. Det er mye mer destruktivt her enn irl Anonymkode: b5322...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #10 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nei. KG er en samling mennesker som har mye å si, men ingen å si det til andre enn andre lignende mennesker på et nettforum. Det er her alle ensomme, konfliktskye og usikre mennesker samler seg samt en del som bare ønsker å trolle og skape reaksjoner. Anonymkode: f535a...a65 Her har du omtrent fasiten. Anonymkode: a088d...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #11 Del Skrevet 12. januar Nei her sitter det folk og dømmer andre og forteller de hvordan de skal leve livet helt uten å ha erfaring selv. Folk som har diktet opp dette med ligaer og hvor fort en må ha sex med noen i dating, hvordan uføre skal leve, eller ikke leve helst, og hvis noen behandler deg dårlig så skal du bare holde kjeft for hvem tror du at du er. Mange mennesker med mindreverdighetskomplekser de skal dytte over på andre. Anonymkode: dc0d0...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #12 Del Skrevet 12. januar Ja, det vil jeg si at det er. Dette likner på de fleste arbeidsmiljø, baksnakking og ulike tema som vi er enige om med noen og kranglet så busta fyker med andre. Noen kan å delta i en diskusjon, mens andre er usaklige og sporer av. Anonymkode: 62c7f...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #13 Del Skrevet 12. januar TS her. Ja. Jeg mister litt troa på menneskeheten av å være her inne. Uansett hva man skriver dukker det opp bastante, kjipe typer som skal slenge dritt. Spiller ingen rolle hva det dreier seg om, de sitter klare med dritten sin så fort det kommer en ny tråd. Anonymkode: 923bb...9c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #14 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her. Ja. Jeg mister litt troa på menneskeheten av å være her inne. Uansett hva man skriver dukker det opp bastante, kjipe typer som skal slenge dritt. Spiller ingen rolle hva det dreier seg om, de sitter klare med dritten sin så fort det kommer en ny tråd. Anonymkode: 923bb...9c0 Å være kontrær er en tilstand, man må være helt uenig og diskutere på alt. Virker som de samles her. Anonymkode: dc0d0...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #15 Del Skrevet 12. januar Absolutt ikke! Heldigvis er samfunnet jeg kjenner mye mer normalt og bra. På KG sitter bermen og tuller hele dagen. Anonymkode: 2543a...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 12. januar #16 Del Skrevet 12. januar Om det hadde vært tilfelle, så hadde man hatt all grunn for å være veldig bekymret, da ville jeg nok mistet all tro på kvinner. Men heldigvis er ikke folk her inne representativt for befolkningen ellers 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå