Gå til innhold

Er KG en gjenspeiling av samfunnet vårt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og bør jeg derfor bekymre meg?

Anonymkode: 923bb...9c0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kg er en gjenspeiling av konfliktene i samfunnet mellom mennesker som aldri møter hverandre, men bare snakker om og til hverandre på nett.

Anonymkode: 60f0d...ab8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper virkelig ikke det.

Anonymkode: 7f35b...29a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som Oscar Wilde så fint sa: "give a man a mask and he shall become his true self"......

Anonymkode: 0f5ca...04c

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja. Det sier seg selv det. Her inne kan jeg si akkurat det jeg mener uten å måtte følge et PC manuskript. Saker og ting jeg og andre menn kun kan snakke sammen om hva vi føler i små trygge grupper. 

Anonymkode: 5e9a5...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. KG er en samling mennesker som har mye å si, men ingen å si det til andre enn andre lignende mennesker på et nettforum. Det er her alle ensomme, konfliktskye og usikre mennesker samler seg samt en del som bare ønsker å trolle og skape reaksjoner. 

Anonymkode: f535a...a65

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Det er mye mer destruktivt her enn irl 

Anonymkode: b5322...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Nei. KG er en samling mennesker som har mye å si, men ingen å si det til andre enn andre lignende mennesker på et nettforum. Det er her alle ensomme, konfliktskye og usikre mennesker samler seg samt en del som bare ønsker å trolle og skape reaksjoner. 

Anonymkode: f535a...a65

Her har du omtrent fasiten. 

Anonymkode: a088d...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei her sitter det folk og dømmer andre og forteller de hvordan de skal leve livet helt uten å ha erfaring selv. Folk som har diktet opp dette med ligaer og hvor fort en må ha sex med noen i dating, hvordan uføre skal leve, eller ikke leve helst, og hvis noen behandler deg dårlig så skal du bare holde kjeft for hvem tror du at du er.

Mange mennesker med mindreverdighetskomplekser de skal dytte over på andre. 

Anonymkode: dc0d0...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det vil jeg si at det er. Dette likner på de fleste arbeidsmiljø, baksnakking og ulike tema som vi er enige om med noen og kranglet så busta fyker med andre. Noen kan å delta i en diskusjon, mens andre er usaklige og sporer av.

Anonymkode: 62c7f...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS her. Ja. Jeg mister litt troa på menneskeheten av å være her inne. Uansett hva man skriver dukker det opp bastante, kjipe typer som skal slenge dritt. Spiller ingen rolle hva det dreier seg om, de sitter klare med dritten sin så fort det kommer en ny tråd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS her. Ja. Jeg mister litt troa på menneskeheten av å være her inne. Uansett hva man skriver dukker det opp bastante, kjipe typer som skal slenge dritt. Spiller ingen rolle hva det dreier seg om, de sitter klare med dritten sin så fort det kommer en ny tråd.

Å være kontrær er en tilstand, man må være helt uenig og diskutere på alt. Virker som de samles her.

Anonymkode: dc0d0...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Absolutt ikke! Heldigvis er samfunnet jeg kjenner mye mer normalt og bra. På KG sitter bermen og tuller hele dagen. 

Anonymkode: 2543a...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det hadde vært tilfelle, så hadde man hatt all grunn for å være veldig bekymret, da ville jeg nok mistet all tro på kvinner. Men heldigvis er ikke folk her inne representativt for befolkningen ellers 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...