Gå til innhold

Erfaringer med Peter Thomas Roth sine produkter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har testet ut Instant Firmx temporary face tightener, eller øyekremen? Virker liksom litt for god til å være sann ifølge reklamene på Instagram.😅

Anonymkode: fec59...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke testet selv, men det framgår jo av navnet "temporary" at effekten er midlertidig. Produktene inneholder silikater, en type silikonforbindelser, som legger seg som en utglattende og oppstrammende hinne på huden, men det har ikke noen varig virkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjøpte øyekremen, og har prøvd den et par ganger.

Ja, den strammer faktisk opp, og den tynne huden holder seg også stram når jeg smiler. Men det ser jo ikke naturlig ut. Det føles som å ha teip på huden og for meg er det for ubehagelig.

Det krever også øving for å få det til riktig. Det funker ikke om du har på for lite, eller for mye, og du må smøre det på i en spesiell retning. Har du på for mye får du et hvitt lag med "plastikk". Ganske irriterende å måtte øve på det 😅

Sminke over fjerna effekten, også silikonbasert sminke.

Så ja, om du ikke har tenkt å bruke hudsminke, du smører på korrekt og ikke blir plaget av å føle at du har teip i ansiktet, så funker det. Kanskje ikke like bra som på reklamene, men det funker.

Anonymkode: 5ef1d...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har øyekremen!

Ikke brukt den så mye, bare testet den. Den funker. Det blir stivt og rart, man må fjerne noe hvitt belegg, men det trekker seg sammen. 

Men ja, det er midlertidig. Jeg har ikke tatt tiden. Jeg har brukt den lite fordi jeg lurer litt på hvor lenge den varer, så jeg får teste og ta tiden en gang. Men så i prinsippet så fungerer den, det er ikke bullshit, men så er det om det er noe som man liksom kan bruke hver dag eller bare før klassebilde holdt jeg på å si.

Jeg har jo også en rosacea-krem som funker max, men rødheten kommer tilbake ganger tusen etterpå så man må liksom bare bruke det når man skal være ute noen timer, og så ikke se noen på to døgn etterpå 😂

Anonymkode: 731e4...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den er midlertidig og virkningen varer visstnok i ca 8-9 timer. Man sparkler seg før man skal noe spesielt, rett og slett.

Anonymkode: 41911...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kjenner effekten av øyekremen umiddelbart, og huden blir tydelig strammere. Men dessverre varer dette ikke lenge nok til at du rekker å komme ut døra, og idet du er ned i bilen er huden akkurat slike den var for en time siden.

Men var utrolig gøy å teste da.

Anonymkode: 60139...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har øyekremen, den er helt fantastisk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Carrot skrev (På 10.1.2025 den 14.57):

jeg har øyekremen, den er helt fantastisk! 

Kan man bruke kremen over øynene også? Eller er det kun under på posene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan man bruke kremen over øynene også? Eller er det kun under på posene?

Jeg bruker den også på øyelokket i form av at "restene" havner der om det gir mening? Påfører først under liksom og så rundt. Kjente det ble vanskelig å forklare 😝 men når jeg er "ferdig" å "klappe på plass" under klapper jeg liksom det som er igjen på fingeren på øyelokket også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Carrot skrev (1 time siden):

Jeg bruker den også på øyelokket i form av at "restene" havner der om det gir mening? Påfører først under liksom og så rundt. Kjente det ble vanskelig å forklare 😝 men når jeg er "ferdig" å "klappe på plass" under klapper jeg liksom det som er igjen på fingeren på øyelokket også 

Bruker du sminke over?

Anonymkode: daee4...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Carrot skrev (1 time siden):

Ja, tror jeg forstår.😄 Takk for svar!

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bruker du sminke over?

Anonymkode: daee4...39b

Nå bruker jeg lite og sjelden sminke og denne kremen er en gudegave fordi jeg sliter med søvn og får derfor synlige poser under øynene til tider men ja, jeg har sminket meg over men som sagt, jeg bruker ikke all verdens sminke typ fem lag osv..

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ett tips: se litt videoer på nett ang mengden produkt og les bukerveiledningen, har du på for mye eller ikke påfører det "riktig" får du som et slags hvitt lag på huden og har du for lite får man jo ikke nødvendigvis ønsket effekt.. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...