AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Skal slutte nå på minipillen etter 7-8 år konstant bruk. Skjer det noe drastisk med kroppen når jeg slutter? Er redd for å få noe "anfall" eller knekken, eller det skjer noe fysisk med kroppen? Hvor lang tid tar det før jeg får mensen igjen? Har ikke hatt det på 8 år. Noen som har avsluttet Cerazette etter langvarig bruk og kan fortelle "deres erfaring" med hva som skjer med kroppen i tiden fremover nå? Anonymkode: 3cc76...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Gikk på Cerazette i 10 år. Tok pause og skjedde ikke noe annet enn at jeg fikk mensen Anonymkode: 411e8...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Man får ikke noe anfall, hvorfor skulle man det? Spør fordi jeg oppriktig lurer, tenker du må ha misforstått noe. Jeg var tilbake i normal gjenge med syklus i løpet av en måneds tid. Merket ingenting, bortsett fra at humøret mitt ble mye bedre og jeg var ikke "død" i underlivet lenger. Anonymkode: 3b30e...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Det er da ikke noe som helst dramatisk i det hele tatt? Det mest "dramatiske" som skjer er at du etter hvert får mensen tilbake. Anonymkode: c5769...80f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå