Gå til innhold

Hvilken styling bruker du som har krøller?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vil gjerne ha tips om favorittene til dere med krøller. Jeg har brukt flere produkter fra kevin murphy siste årene, men det har blitt så dyrt. 

Anonymkode: 0e1ac...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Normal har en serie som heter Curl Girl. Jeg bruker en gelé derfra, i vått hår. Tok litt tid før jeg vente meg til den, men nå er den en av favorittene. Den er billig. En annen favoritt er Maria Nila Curlicue, men den er kjempedyr. 

Anonymkode: 222a8...8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker curl girl sitt leave -in skum, wella sp olje, og cantuu eller curl Company sine curl creams.

Anonymkode: 4d7d2...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

bruker noen hårspray?

Anonymkode: 6706a...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

bruker noen hårspray?

Anonymkode: 6706a...584

Svært sjeldent. 2-3 ganger i året kanskje. Da Curl Company sin spray.

Anonymkode: 4d7d2...815

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg bruker Aveda sin phomollient hårskum i vått hår sammen med Aveda sin krøllekrem. 
Tilslutt litt stivelsegele , også Aveda. 
Veldig bra produkt , kjøpt hos frisøren min Drøye produkt 

Anonymkode: 98a98...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har funnet ut at de fleste merker er effektive. Jeg bruker en gel i kliss vått hår, altså rett ut av dusjen. Har på litt krøllekrem eller leave inn balsam også en hårgel ev mousse. Jeg har prøvd mange, alle har virket. Grer så håret med en krøllebørste https://ozerty-norge.com/products/flokefri-krolledefinerende-borste?currency=NOK&variant=42229457584207&stkn=9ccba0dd9f9e&gad_source=1 Jeg deler opp håret slik at alt blir børstet og definert i "krølleklumper". Håret er fortsatt kliss vått. Så bruker jeg hendene til å løfte opp og klemme håret fra spissen til roten, mange ganger. Så tar jeg et håndkle i microfiber og gjør det samme. Klemmer og løfter. 

Så lar jeg det enten lufttørke eller bruker hårføner med diffuser. Håret blir stivt grunnet hårgelen. Så når det er helt tørt (og det bør være helt tørt) så løfter jeg og klemmer gjennom hele håret med hendene igjen. Da fjerner man det stive laget til gelen. Så er jeg good to go. 

Da holder krøllene seg i flere dager og man unngår mye frus. Man kan ev rett opp i krøller som har rettet seg eller blitt frusete ved å bruke samme metoden, men da kun spraye masse vann først på en del av håret. 

Anonymkode: 2e447...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...