Gå til innhold

«Utstråler» seksualitet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Menn.. og kvinner, jeg har et spørsmål som jeg har lurt litt på. To ulike menn har i forskjellig tidsepoke sagt til meg at jeg «oser av sex» eller seksuell spenning. Hva er det med meg som gjør at de kan si dette?

Jeg kler meg ikke utfordrende i DET hele tatt, og sist nå var det av en mann som vet at jeg er godt gift 🤷🏻‍♀️ Blir bekymret for at jeg gjør noe «feil» uten at jeg er bevisst det selv.. 

Anonymkode: 32a4c...665

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du er bare en seksuell person, og noen merker det. Jeg er sånn selv og merker det hos menn som er lik meg ❤️ det har ingenting med klær å gjøre.

Anonymkode: f95dd...3cd

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har også fått høre lignende. Sensualitet, har jeg fått høre, ikke sex. Kler meg ikke utfordrende, men har veldig god selvfølelse og selvtillit og er jo et veldig seksuelt vesen. At man kan se det på en eller annen måte. Er ingen stereotypisk dame, ikke utpreget feminin heller. Samtlige menn som sjekker meg opp kommenterer alltid at de gjør det fordi jeg oser trygg på meg selv eller sier et eller annet om mitt vesen. Er et eller annet som skinner gjennom, men aner ikke hvordan det ser ut.

Anonymkode: 3a698...440

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk! 
Tror jeg er over middels seksuell av meg, så mulig dette skinner igjennom 😂

Er også trygg på meg selv, tar meg selv lite høytidelig og er som oftest blid og omgjengelig. Jeg er derimot en del opptatt av blikk, og blikkontakt. Kanskje det kan misforstås, at jeg går rundt å «blikker» uten at jeg er klar over det..

Kan jo se menn jeg også som jeg ser litt ekstra etter 👀 Men ikke at de stråler sensualitet. Tror når jeg tenker meg om at det var noe sånt de sa, ikke at jeg oser av sex 🤣

Ts

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk! 
Tror jeg er over middels seksuell av meg, så mulig dette skinner igjennom 😂

Er også trygg på meg selv, tar meg selv lite høytidelig og er som oftest blid og omgjengelig. Jeg er derimot en del opptatt av blikk, og blikkontakt. Kanskje det kan misforstås, at jeg går rundt å «blikker» uten at jeg er klar over det..

Kan jo se menn jeg også som jeg ser litt ekstra etter 👀 Men ikke at de stråler sensualitet. Tror når jeg tenker meg om at det var noe sånt de sa, ikke at jeg oser av sex 🤣

Ts

Tror det er noe med å ta seg selv lite høytidelig også ja. Hvem vil ikke være med en person som får deg til å slappe av og som liker sex 😅

Anonymkode: 3a698...440

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Menn.. og kvinner, jeg har et spørsmål som jeg har lurt litt på. To ulike menn har i forskjellig tidsepoke sagt til meg at jeg «oser av sex» eller seksuell spenning. Hva er det med meg som gjør at de kan si dette?

Jeg kler meg ikke utfordrende i DET hele tatt, og sist nå var det av en mann som vet at jeg er godt gift 🤷🏻‍♀️ Blir bekymret for at jeg gjør noe «feil» uten at jeg er bevisst det selv.. 

Selvsikkerhet, blikk og sensualitet kan sees. Føler og på dette selv også. Det er noe der som ikke er så lett og forklare. Litt det samme som når noen kan virke frastøtende og null kjemi, uten at et ord er vekslet. Tenk over dette…..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det kan være at han har lyst på deg, men det kan også hende du har en utstråling. Klær er ikke så viktig for meg. Noen damer har en utstråling uten at jeg kan peke på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feliek54 skrev (49 minutter siden):

Noen damer har en utstråling uten at jeg kan peke på noe.

Ja, og noen menn har det også.  Utstråling  er vanskelig å forklare, det er bare noe som "ligger i luften".  

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har selv truffet noen sånne damer som jeg har tenkt noe sånt om, i all mulig positiv forstand altså.

Men jeg merker at jeg ikke klarer å sette fingeren på akkurat hva det er. Det er vel noe som kalles aura eller utstråling. 

Damer som prøver bevisst å "ose av sex" ved å kle seg utfordrende lykkes sjelden i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette har jeg også fått høre endel, og siden jeg er med en sjalu mann er det ganske krevende. Jeg vet at det handler om blikket, selvsikkerheten og jeg føler jeg må skru det av, eller bare vise det til min mann når vi er ute og det er ekstremt slitsomt.. Jeg har siden jeg var liten hatt ett sånnt «lurt» blikk og jeg liker den siden av meg selv, selvom det til tider byr på uønsket oppmerksomhet. Jeg har ikke problemer med å avvise høflig og er trofast til 1000, men denne utstrålingen og disse blikkene er nok til å fyre av sjalusien i min mann.. Jeg spør meg selv om kan leve med å skru meg selv av på denne måten i lengden og skulle ønske jeg levde lenger i ett fast forhold med han før vi fikk barn og denne siden kom frem..😞 Så mitt tips til deg er å finne en partner som er lik på dette punktet, det må være befriende..

Anonymkode: 3dbc3...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som mange sier så er det vanskelig og sette fingeren på hvorfor noen damer bare har en tiltrekkende seksuell utstråling. 

For eksempel så er det en dame jeg møter på sånn tilfeldig av og til, jeg kjenner henne litt og er på hils med henne siden hun bor i nabolaget. Hun er normalt pen og har en normalt fin kropp og kler seg vanlig, men:

Det er noe med blikket, kroppsholdningen og hvordan hun ter seg som gjør at jeg tenker, hun kunne spist meg til frokost. Det er som blikket hennes forteller, her skulle du virkelig fått kjørt deg. Hun utstråler at hun liker sex, vet hva hun vil ha, og tar det hun vil ha. Noe forteller meg at når jeg ligger der utmattet etter en lang og het elskov, så ser hun på meg med blikket sitt igjen og sier jeg vil ha mer.

Så etter et tilfeldig møte på butikken så har hun forhekset meg med blikket sitt, hun har gått inn i hjernen min og trykket på noen knapper, programmert hjernen min, "En vakker stemme hvisker meg i øret "Tigergutt, kom å ta meg!"

Anonymkode: 1e61c...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dette har jeg også fått høre endel, og siden jeg er med en sjalu mann er det ganske krevende. Jeg vet at det handler om blikket, selvsikkerheten og jeg føler jeg må skru det av, eller bare vise det til min mann når vi er ute og det er ekstremt slitsomt.. Jeg har siden jeg var liten hatt ett sånnt «lurt» blikk og jeg liker den siden av meg selv, selvom det til tider byr på uønsket oppmerksomhet. Jeg har ikke problemer med å avvise høflig og er trofast til 1000, men denne utstrålingen og disse blikkene er nok til å fyre av sjalusien i min mann.. Jeg spør meg selv om kan leve med å skru meg selv av på denne måten i lengden og skulle ønske jeg levde lenger i ett fast forhold med han før vi fikk barn og denne siden kom frem..😞 Så mitt tips til deg er å finne en partner som er lik på dette punktet, det må være befriende..

Anonymkode: 3dbc3...376

Jeg er med en mann som ikke legger merke til det, og som egentlig ikke ser meg så mye om dagen 😬 Jeg har også fått høre dette med lurt smil/blikk, full av «farsk». 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er så gøy når villstyringer møter likesinnede. Akkurat det er det noe eget ved. Noe som ingen andre kan forstå selv om de ville. 

Anonymkode: 39a4f...8df

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 21.33):

Sex-Appeal heter det TS😉

Uten at du skal føle deg utilpasset, betyr det blandt annet at ansiktet ditt gir seksuell tenning.
Jeg har opplevd dette noen ganger, da holdt jeg på å knulle meg ihjel🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (På 11.1.2025 den 3.27):

Sex-Appeal heter det TS😉

Uten at du skal føle deg utilpasset, betyr det blandt annet at ansiktet ditt gir seksuell tenning.
Jeg har opplevd dette noen ganger, da holdt jeg på å knulle meg ihjel🥰

Hvordan funka det, helt amazing orgasmer på deg?

Anonymkode: eebf2...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvordan funka det, helt amazing orgasmer på deg?

Anonymkode: eebf2...79b

Amazing orgasmer får jeg etter to dager opphisselse uten sex.. Men jeg fikk allefall oftere orgasmer, for jeg ble veldig lett kåt av å se på ansiktet hennes.

Sex-appeal trenger ikke nødvendigvis ha et vakkert ansikt.. men samtidig vakkert likevel, for det gir meg høy tiltrekningskraft til henne. Og et smell vakkert ansikt, er ikke spesiellt tennende for min del. Så Sex-appel er en kombinasjon av tenning og tiltrekningskraft eller høy kjærlighet🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 19.35):

Det er så gøy når villstyringer møter likesinnede. Akkurat det er det noe eget ved. Noe som ingen andre kan forstå selv om de ville. 

Anonymkode: 39a4f...8df

Dette kjenner jeg meg veldig godt igjen i. Ser helt gjennomsnittlig ut, er ikke ung, men har tydeligvis noe ved blikk, smil og væremåte som gjør meg attraktiv. Artig, opphissende og farlig..

Anonymkode: b7fea...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...