AnonymBruker Skrevet i går, 19:44 #141 Skrevet i går, 19:44 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg tok mammografi og de fant noe microforkalkninger i det ene brystet. Supplerte med ultralyd og til sist MR. Etter det biopsi. De var usikre da det ikke kom tydlige svar på biopsi, men det var snakk om celleforandringer , og de valgte å fjerne brystet for sikkerhets skyld. Da de fjernet brystet viste det seg å være en kreftsvulst der som ikke de hadde sett på ultralyd eller MR. Den var bare 5 mm, men dog av en hissig type. Moralen i dette er at takk gud for at jeg tok mammografi , for UL kan ikke avdekke mikroforkalkninger. Det må det røntgenstråler til. Dette gjorde at de oppdaget det så tidlig at jeg ble kreftfri. Anonymkode: 6eeb7...352 Men hvorfor ble du henvist? Var det noen symptomer? Anonymkode: b138b...8ba
AnonymBruker Skrevet i går, 19:52 #142 Skrevet i går, 19:52 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men hvorfor ble du henvist? Var det noen symptomer? Anonymkode: b138b...8ba Årlig kontroll. Går en gang i året etter jeg fylte 35 da min mor fikk brystkreft i ung alder. Anonymkode: 6eeb7...352
AnonymBruker Skrevet i går, 20:08 #143 Skrevet i går, 20:08 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Betyr det at de mistenker noe? Anonymkode: b138b...8ba Ikke nødvendigvis, men det er vel en grunn til at legen din henviste deg? Da tenkte de tydeligvis at bare ultralyd ikke var godt nok. Anonymkode: 6428f...5c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå