AnonymBruker Skrevet 9. januar #1 Del Skrevet 9. januar Har i jula sett endel K-drama, og lurer defor på om det er andre som liker det. Likte"buisness proposal" og "doctor slump" - og "love to hate you" var heller ikke så verst. Hva er dine favoritter? Anonymkode: 3ef54...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #2 Del Skrevet 9. januar Jeg har mange: Empress Ki, Youth of may, Hotel del Luna, Attorney Woo, It's okay not to be okay, Healer, Queen of tears, Tomorrow, Crash landing on you, og en hel del jeg ikke husker hva heter Anonymkode: c76a4...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #3 Del Skrevet 9. januar Mine var ganske interessant, og the glory var veldig bra. Anonymkode: c21b4...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:13 #4 Del Skrevet torsdag kl 22:13 Takk for tips! Startet å se "crash landing on you" nå i kveld, den virker lovende! Ts. Anonymkode: 3ef54...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet fredag kl 22:22 #5 Del Skrevet fredag kl 22:22 Sky Castle Crash Landing On You Dae Jang Geum Dongyi Queen For Seven Days 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:31 #6 Del Skrevet fredag kl 22:31 Crash landing on You Hi Bye Mama It's okay not to be okay Anonymkode: a6b23...13c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivy Skrevet mandag kl 12:11 #7 Del Skrevet mandag kl 12:11 My mister. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå