AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Og hva gjør akkurat dette antallet til "favoritten"? Anonymkode: f190f...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Jo flere jo bedre. Minst 2000, under 1000 er for barn. Anonymkode: 571d7...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden 1000-1500. Stort nok til at det krever litt sortering og teknikker. Lite nok til at jeg og mannen tar det unna når vi pusler litt av og på en helg. Kan også like de som er mye større, over en høytid og slik. Men liker da de der du har en viss fremdrift på grunn av farge/figurer og slik. Å stå å pusle et blått hav i timesvis er for meg ganske lite tilfredsstillende 😅 Anonymkode: 44c79...4cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden 1000-2000 er optimalt. Det er stort og vanskelig nok til at det gir litt utfordring, men er lite nok til å gå på et vanlig bord, og kan teoretisk pusles alene. (På ikke all for lang tid.) Om vi hadde hatt egnet plate og en plass det ikke var i veien, så er det kult med stort puslespill som hele familien kan bidra på. Men vi har ikke nok plass til å ha noe sånt liggende over tid. Anonymkode: 55881...98b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Det er bildet som avgjør om jeg vil pusle. Legger meg på ca 1000-1500 brikker. Har dog lagt 3000 brikker under pandemien. Siste puslespill var nå i adventstiden. Min egen adventskalender. 1004 brikker. Åpnet en boks pr dag, 42 brikker pr dag. Koste meg skikkelig med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Helene skrev (1 minutt siden): Det er bildet som avgjør om jeg vil pusle. Legger meg på ca 1000-1500 brikker. Har dog lagt 3000 brikker under pandemien. Siste puslespill var nå i adventstiden. Min egen adventskalender. 1004 brikker. Åpnet en boks pr dag, 42 brikker pr dag. Koste meg skikkelig med dette. Hørtes koselig ut 🙂 Hadde samme greia med lego 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 1000-2000 er optimalt. Det er stort og vanskelig nok til at det gir litt utfordring, men er lite nok til å gå på et vanlig bord, og kan teoretisk pusles alene. (På ikke all for lang tid.) Om vi hadde hatt egnet plate og en plass det ikke var i veien, så er det kult med stort puslespill som hele familien kan bidra på. Men vi har ikke nok plass til å ha noe sånt liggende over tid. Anonymkode: 55881...98b Jeg har kjøpt en bilderamme. Jeg legger puslespill på denne. Når jeg trenger bordet, legger jeg rammen under sofaen. Har også puslematte. Men rammen er det beste. Akkurat nå ligger adventskalender ferdig lagt under sofaen. Jeg skal dele den opp, og gi den videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden 1500-2000 brikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og hva gjør akkurat dette antallet til "favoritten"? Anonymkode: f190f...57f Jeg er litt glad i de captchaene med puslespill, en brikke og tata! Neida, jeg liker store puslespill, minimum 1000 brikker, men etter en del økonimiske problemer etter at det ble skrenket inn på en del pasientrettigheter under Høyre m.fl. blant annet, så måtte meg og mine flytte til mindre sted. Her har jeg ikke hadde plass til et bord som kunne "dedikeres" til et puslespill, eller ha et sted hvor jeg kunne legge en plate med halvpuslet spill, så det ligger noen uåpnede på hyllen i påvente av bedre tider... Anonymkode: 391ad...e8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Synes 1000 er bra. 500 blir litt for lett, mens 1000 krever litt mer uten at jeg mister interessen. Med interessante motiv kan jeg fint pusle flere brikker, men det blir sjeldent. Anonymkode: 76907...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden 1000-2000 brikker er det jeg stort sett pusler. Kan ta noen på 500 brikker innimellom om jeg liker motivet, men de blir jeg ferdig med så sykt fort. Kan pusle større innimellom også. Og en vakker dag skal jeg pusle det store på 40.000 brikker med disneymotiver 😊 Anonymkode: 7d795...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden 1000-1500. Anonymkode: b14c7...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden 1000-2500 brikker Har et på 5000 jeg hadde håpet å få puslete men er så stort at jeg ikke har noe sted å pusle det. Så sier den dagen ungdommen flytter kan jeg gjøre det på et av dems rom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå