Mira79 Skrevet 18. november 2002 #1 Del Skrevet 18. november 2002 Del det med oss andre her? Dette er ett av mine favorittdikt, jeg synes det er så bra... Bare vent! av Pamela Hill Griffiths :D Dessverre så har vi ikke lov å legge ut dikt og sangtekster etc. som omfattes av Åndsverkloven. Så her måtte jeg dessverre være gledesdreper og fjerne det fine diktet som ble lagt ut. Jeg ber dere andre også respektere dette. Dere kan lese mer her: www.kopinor.no Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 18. november 2002 #2 Del Skrevet 18. november 2002 Den dag kjem aldri av A.O.Vinje er min favoritt. Er visstnok ikke lov til å sitere dikt her, men det står her: http://www.geocities.com/Athens/Ithaca/5130/dendag.htm Ble helt bergtatt første gangen jeg leste det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mira79 Skrevet 18. november 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 18. november 2002 Hvorfor er ikke det lov om jeg tør spørre? Tenkte det var ett fint emne jeg, for min del så elsker jeg dikt. De gir så mye, og kan gi en oppmuntring. Er så godt å se noen som legger ord på ting som sitter som jeg ikke klarer å sette ord på selv. Nå ble jeg litt skuffet.. Er det lov å skrive ned sine egne dikt her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 18. november 2002 #4 Del Skrevet 18. november 2002 "The Raven" av Edgar Allen Poe. Stemningen i det diktet er helt utrolig! Synes liksom ikke det er noe mer å si om det, jeg -Kosepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. november 2002 #5 Del Skrevet 18. november 2002 Lykkelige hender av Haldis Moren Vesaas er bare nydelig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 18. november 2002 #6 Del Skrevet 18. november 2002 Tung tids tale av Haldis Moren Vesaas Er min favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2002 #7 Del Skrevet 18. november 2002 Tove Ditlevsen, helt klart! Alt av Tove Ditlevsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 18. november 2002 #8 Del Skrevet 18. november 2002 Jeg liker også dikt av Haldis Moren Vesaas. Men har noen an link til et sted jeg kan finne diktene hennes. som Ord over Grind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 18. november 2002 #9 Del Skrevet 18. november 2002 Kremt.for å svare på mitt eget spørsmål finnes en del dikt her: http://home.online.no/~odal/dikthmv.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 18. november 2002 #10 Del Skrevet 18. november 2002 Er det lov å skrive ned sine egne dikt her da? Ja, det er ikke i strid med åndsverksloven, så det er lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rulle Skrevet 22. november 2002 #11 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg liker så godt " Detalj av usynlig november - landskap" av Inger Hagerup!!! Helt klart ett av mine favoritter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 22. november 2002 #12 Del Skrevet 22. november 2002 Det er vel ikke noen spesielle favorittdikt jeg husker, men liker veldig mye av mine to store yndlingspoeter,- Andrè Bjerke og Herman Wildenvey :-) Anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 22. november 2002 #13 Del Skrevet 22. november 2002 Mine favorittdikt er: IF - Rudyard Kipling The road goes ever on - J.R.R Tolkien The road not taken - Robert Lee Frost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 22. november 2002 #14 Del Skrevet 22. november 2002 Henger meg på @lfa; "If" er også et av de flotteste dikt jeg vet om: http://www.everypoet.com/archive/poetry/Ru.../kipling_if.htm Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 23. november 2002 #15 Del Skrevet 23. november 2002 Åh.. dikt:) Jeg er ikke så glad i dikt, men jeg frøs meg fast på Andrè Bjerkes "Det barn du var, skal du aldri bli" Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå