Justlooking Skrevet 3. mai #241 Skrevet 3. mai Jeg så kun første sending for det var et nytt og merkelig opplegg jeg ikke likte og ikke har sett siden. 1 2
Momma Skrevet 3. mai #245 Skrevet 3. mai (endret) Hurra for Kim, fortjent seier til en flink sanger og hyggelig og empatisk person, slik han framstår. Konkurrenten var sjarmerende og en god sanger, men tapte på å forfekte politikk i en sangkonkurranse. Endret 3. mai av Momma 3 2
Mrs Kaizer Skrevet 3. mai #246 Skrevet 3. mai Vel fortjent seier til Kim🤩 Nå håper jeg på en all stars stjernekamp neste år, med alle tidligere vinnere. Det hadde vært gøy🙌 3 2
Lawyer Skrevet 3. mai #247 Skrevet 3. mai Mrs Kaizer skrev (6 minutter siden): Vel fortjent seier til Kim🤩 Nå håper jeg på en all stars stjernekamp neste år, med alle tidligere vinnere. Det hadde vært gøy🙌 Da må Kåre Magnus tilbake og🤩 1 2
Mollami Skrevet 3. mai #248 Skrevet 3. mai Grüner skrev (På 27.4.2025 den 21.53): DePresno har flere ganger sunget litt småsurt, så selv om han er en sympatisk fyr og god når han er på hjemmebane, blir ikke han en like verdig vinner som Kim i mine øyne. Verdig vinner?? Uansett, Depressno er den eneste av årets deltagere jeg kommer til å høre på fremover😊 1 3
Lawyer Skrevet 3. mai #249 Skrevet 3. mai Mollami skrev (44 minutter siden): Verdig vinner?? Uansett, Depressno er den eneste av årets deltagere jeg kommer til å høre på fremover😊 Og Jonas. Originaler de der. 2
Duff Skrevet 4. mai #250 Skrevet 4. mai Justlooking skrev (5 timer siden): Jeg så kun første sending for det var et nytt og merkelig opplegg jeg ikke likte og ikke har sett siden. Jeg også. Jeg fikk ikke den gleden Jeg har fått før så jeg gadd ikke se flere. Ser at Kim vant og det var vel nesten forventet, han var jo en favoritt hos mange pga demenskoret.
Mrs Kaizer Skrevet 4. mai #251 Skrevet 4. mai Lawyer skrev (3 timer siden): Da må Kåre Magnus tilbake og🤩 Ja!!
Gjest Lawyam Skrevet 4. mai #252 Skrevet 4. mai Gratulerer vinneren; forventet - tror også av ham selv. Jeg har aldri vært fan av KJB, men liker Stian, folkelig, men han kan med fordel dempe litt på fjolleriet litt. Håper på ny sesong hvertfall! DePresno gjorde en god figur og får nok en karriereboost nå, så han vant nok mest av deltakelsen.
Noa Skrevet 4. mai #253 Skrevet 4. mai Hvorfor ligger ikke låtene fra Stjernekamp på Spotify? Hvorfor gjøre det så vanskelig? TV2 får tydeligvis til dette, jf. HGVM og The Voice.
Grüner Skrevet 10. mai #254 Skrevet 10. mai Noa skrev (På 4.5.2025 den 23.42): Hvorfor ligger ikke låtene fra Stjernekamp på Spotify? Hvorfor gjøre det så vanskelig? TV2 får tydeligvis til dette, jf. HGVM og The Voice. Det har vel med royalties og rettigheter å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå