Anugita Skrevet 22. mars #141 Del Skrevet 22. mars Enda en artist ute pga elendig låt som ikke passet... Ja ja, takk og farvel, og lykke til... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowbrigade Skrevet 22. mars #142 Del Skrevet 22. mars Er jeg den eneste som faktisk foretrekker årets sesong fremfor par av de siste? Så på da Bjørn Tomren vant, og tenkte at både sangvalg og artister var fryktelig kjedelig (sånn utenom 1. og 2. plassen). Utrolig gøy å høre kjendisene bli utfordret litt. Det var da virkelig ikke alle låtvalg som kledde de tidligere heller, men det er hvertfall mye mer fart, sjarm og nye sider å se i år også. Lisa røk ikke fordi hun fikk feil sang synes jeg, hun fikk en utfordring og løste den supert, men kanskje med litt for mye fokus på å naile dansen, men det låt jo fortsatt bra, tror bare de fleste synes de andre artistene er mer spennende. Liker også dommerne, syntes det var ulidelig med klein programleder dommere som bare dillet og roste uansett om det var surt eller intetsigende. Det er jo fint at man liker ulike ting, om mange misliker det går de sikkert tilbake til tidligere konsept, men mange var nok også litt lei at det var et koseprogram og ønsket litt mer nivå på det igjen. Og dette er én måte å prøve å øke nivået litt. Men ville få frem at det finnes de av oss som liker endringen også. Så får vi se hvordan det blir fremover. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 22. mars #143 Del Skrevet 22. mars Hun som røyk i dag sang ikke spesielt bra så det var greit nok , men det må være dårlig lyd et eller sted også, muligens i overføringen til tv, for den var generelt dårlig i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 22. mars #144 Del Skrevet 22. mars Ginny skrev (1 time siden): Det at dommerne velger sang gjør nå at jeg syns det er vanskeligere å bedømme. At tema er «dans» hjelper ikke, for de må synge noe de kanskje eller kanskje ikke er komfortable med. Når alle hadde samme sjanger sangmessig var det enklere. Det hjelper jo heller ikke at jeg ikke veit hvem de fleste her er. Det har ikke stoppet meg før, jeg visste ikke hvem hverken Bilal eller Bjørn Tomren var før Stjernekamp, men ble fort fan. Men da fordi jeg opplevde at jeg ble litt kjent med dem. De kunne velge ting som passet dem, gjøre det de var gode på. Jeg liker å se på folk gjøre ting de er flinke til! Stjernekamp har blitt enda en variant av «kjendiser (eller «kjendiser») gjør ting de ikke kan» i langt større grad.. Og det er jeg skikkelig lei av! Jeg er så enig med deg og jeg er også lei av kjendiser som skal konkurrere i ting og rare greier de ikke kan. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kathrina Skrevet 22. mars #145 Del Skrevet 22. mars J synes dommerne var flinkere i kveld 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 23. mars #146 Del Skrevet 23. mars Kathrina skrev (11 timer siden): J synes dommerne var flinkere i kveld 😃 De hadde tydeligvis tatt til seg kritikken og var for snille med en del i kveld. Jonas sang falskt flere ganger flere ganger og Freddy var litt pinlig å se på. Freddy eller Jonas burde røket i går. Lisa har fått veldig vanskelige oppgaver to ganger på rad og hadde i tillegg en sang med mye trinn i kveld, så det er urettferdig at hun ryker når hun får vanskeligere oppgaver. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 23. mars #147 Del Skrevet 23. mars Grüner skrev (3 timer siden): De hadde tydeligvis tatt til seg kritikken og var for snille med en del i kveld. Jonas sang falskt flere ganger flere ganger og Freddy var litt pinlig å se på. Freddy eller Jonas burde røket i går. Lisa har fått veldig vanskelige oppgaver to ganger på rad og hadde i tillegg en sang med mye trinn i kveld, så det er urettferdig at hun ryker når hun får vanskeligere oppgaver. Er det ikke alltid sånn da? Damene kler av seg, danser mye, synger og likevel er det ikke bra nok. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 23. mars #148 Del Skrevet 23. mars (endret) Duff skrev (19 timer siden): Jeg er så enig med deg og jeg er også lei av kjendiser som skal konkurrere i ting og rare greier de ikke kan. Kim kommenterte dette da Demenskoret ikke får fortsette som TV-serie: nå om dagen kryr det av realityserier med kjendiser i alle kanaler, noe han mener er litt «snork». https://www.seher.no/kjendis/de-vil-bare-lage-kjendis-tv/82801545 Endret 23. mars av Grüner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 23. mars #149 Del Skrevet 23. mars Huff, Kim kom dårligst utav det denne runden synes jeg 🫣 Heia Depresno 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 24. mars #150 Del Skrevet 24. mars Pelle K skal være fagdommer lørdag. Har veldig lite sansen for ham, men, men 🙃. Tema, sanger på fremmed språk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 24. mars #151 Del Skrevet 24. mars Viki6 skrev (1 time siden): Pelle K skal være fagdommer lørdag. Har veldig lite sansen for ham, men, men 🙃. Tema, sanger på fremmed språk. Så ufattelig kjedelig tema…. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet lørdag kl 18:32 #152 Del Skrevet lørdag kl 18:32 Jeg er skeptisk til kveldens «synge på et språk de ikke kan» tema ikveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet lørdag kl 19:01 #153 Del Skrevet lørdag kl 19:01 Enig med Kim i at den låta er snork 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet lørdag kl 19:06 #154 Del Skrevet lørdag kl 19:06 Låta til Kim er superfin, og synes han fiksa det helt topp 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panda202 Skrevet lørdag kl 19:12 #155 Del Skrevet lørdag kl 19:12 Artig runde så langt i kveld! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet lørdag kl 19:25 #156 Del Skrevet lørdag kl 19:25 Jeg kjenner ikke til PelleK, men han virker så tørr og alvorlig. Ikke et smil å se liksom. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet lørdag kl 19:32 #157 Del Skrevet lørdag kl 19:32 Nevian skrev (2 minutter siden): Jeg kjenner ikke til PelleK, men han virker så tørr og alvorlig. Ikke et smil å se liksom. Kjenner ikke veldig godt til han jeg heller, ut i fra det jeg har sett av han i kveld så syns jeg han har en kald og creepy energi. Plastdokke vibber. Men synge kan han til gagns da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet lørdag kl 19:35 #158 Del Skrevet lørdag kl 19:35 Skulle så ønske at deltakerne ble skikkelig presentert i første program. Nå er det en gjeng ukjente folk som synger Eurovision-sanger, uten at jeg aner noe om deres sjanger, historikk etc. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet lørdag kl 19:40 #159 Del Skrevet lørdag kl 19:40 Prøvde virkeleg i kveld, men skrudde av. Stjernekamp er ødelagt for meg. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppiluppi84 Skrevet lørdag kl 19:41 #160 Del Skrevet lørdag kl 19:41 Ingebjørg skrev (5 minutter siden): Skulle så ønske at deltakerne ble skikkelig presentert i første program. Nå er det en gjeng ukjente folk som synger Eurovision-sanger, uten at jeg aner noe om deres sjanger, historikk etc. Enig. Klarer ikke å skille flere av de. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå