Capazitet Skrevet 17. mars #101 Del Skrevet 17. mars Svitsja fort ja når me såg at dei hadde forandra på konseptet. 👎 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 18. mars #102 Del Skrevet 18. mars Kåre Magnus, Mona og Thomas var så naturlige, morsomme og flinke og satt rammen for programmet. Jeg synes også mange av de faste sjanger-musikerne/dommerne gjorde en god jobb. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 18. mars #103 Del Skrevet 18. mars cerruti skrev (10 minutter siden): Kåre Magnus, Mona og Thomas var så naturlige, morsomme og flinke og satt rammen for programmet. Jeg synes også mange av de faste sjanger-musikerne/dommerne gjorde en god jobb. Kåre Magnus er verken morsom eller naturlig, bare krampaktig. Men de gamle dommerne var mye bedre enn de to nye. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 18. mars #104 Del Skrevet 18. mars (endret) . Endret 18. mars av Sicktrip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 18. mars #105 Del Skrevet 18. mars Babyface skrev (5 minutter siden): Kåre Magnus er verken morsom eller naturlig, bare krampaktig. Men de gamle dommerne var mye bedre enn de to nye. Jeg har sett flere mener det, men jeg liker han kjempegodt i rollen. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 18. mars #106 Del Skrevet 18. mars Syns folk er veldig negative 🙂. Det er fine artister, lun og koselig programleder, bra band, fin musikk, konkurranse, og dommere som man kan bli litt småirritert på (han Kristoffer kan være litt arrogant) 😀. Syns det er god underholdning, jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetutt Skrevet 18. mars #107 Del Skrevet 18. mars Helt elendig at dommerne skal velge sanger. De finner en favoritt som de gir sanger som passer stemmen, og de som de vil ha ut får en kjedelig drittsang som ikke kler stemmen dems i det hele tatt. Håpløst. Flere av artistene har jeg aldri hørt om, men det er egentlig helt ok: hadde ikke hørt om Bilal heller før han var med og vant hele greia, så bare gøy å oppdage artister man har gått glipp av. Stian var selvsagt nervøs, hvem ville ikke vært det? Synes ikke det trekker ned showet. Dancke er slitsom å høre på, og han andre dommeren legger en demper på hele programmet med å være ufin, det blir bare så «cringe». 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. mars #108 Del Skrevet 18. mars Viki6 skrev (4 timer siden): Syns folk er veldig negative 🙂. Det er fine artister, lun og koselig programleder, bra band, fin musikk, konkurranse, og dommere som man kan bli litt småirritert på (han Kristoffer kan være litt arrogant) 😀. Syns det er god underholdning, jeg. Enig! Syns folk er veldig negative jeg også. Greit at det er forandret, men hva med å gi det en sjanse? Ikke gi opp etter én episode? Savner at det er ulike sjangre da, men gleder meg veldig til å følge med videre likevel 😊 Enig i at Kristoffer er arrogant og irriterende, håper han bedrer seg litt. Staysman liker jeg som programleder og det er jo naturlig at han var litt nervøs første gangen. Synd Linnea røk, hun har egentlig en veldig bra stemme. Men låta passet overhodet ikke til henne. Det med å velge låter til deltakerne er jo for at de ikke skal ha mulighet til å øve kjempelenge på samme låt, men en idé til neste gang vært at de ikke fikk vite sjanger før noen dager før og fikk velge låt selv. Tidligere har jo alle, både seere og deltakere fått vite sjangre og datoer allerede før programmet starter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 18. mars #109 Del Skrevet 18. mars jukkapalme skrev (Akkurat nå): Det med å velge låter til deltakerne er jo for at de ikke skal ha mulighet til å øve kjempelenge på samme låt, men en idé til neste gang vært at de ikke fikk vite sjanger før noen dager før og fikk velge låt selv. Jeg synes faktisk noe av konseptet er at de er stjerner og skal få lov til å skinne mest mulig. Helt fair at de da både velger og får øve. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. mars #110 Del Skrevet 18. mars cerruti skrev (Akkurat nå): Jeg synes faktisk noe av konseptet er at de er stjerner og skal få lov til å skinne mest mulig. Helt fair at de da både velger og får øve. Kanskje, men også greit at de får litt mer utfordringer. Syns jeg. Og skinne gjør de jo likevel. Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så negative til forandringer, men det er mulig det er jeg som er litt rar. Eneste jeg savner er at det er ulike sjangre. Men tror det blir bra uansett 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 18. mars #111 Del Skrevet 18. mars I og med at dette var et nytt konsept for seerne også, så burde vi fått en episode til å forstå og bli vant til det nye formatet. Kanskje den artisten med færrest stemmer kunne fått minus poeng med inn i episode 2, og så derfra utstemming i hver episode. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 18. mars #112 Del Skrevet 18. mars Zenhouse skrev (3 minutter siden): I og med at dette var et nytt konsept for seerne også, så burde vi fått en episode til å forstå og bli vant til det nye formatet. Kanskje den artisten med færrest stemmer kunne fått minus poeng med inn i episode 2, og så derfra utstemming i hver episode. Enig. Altfor kjapt at en gikk ut. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 18. mars #113 Del Skrevet 18. mars Men hei, kanskje vi slipper Maria Mena i år, det er jo noe 😆 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 18. mars #114 Del Skrevet 18. mars Jeg tenker følgende: - bra med bytte av programleder, behov for nytt blod, og tror statsmann kan bli bra - liker at artistene ikke får velge sanger selv, men ser også det problematiske med at dommerne gjør det (og har fredningsrett). - jeg tenker at om de går tilbake til sjangerne, og gjestedommer for hver sjanger, så kunne gjestedommeren valgt sanger til artistene i sin sjanger. Da hadde man tatt bort makta til dommerne som andre påpeker, men samtidig også hindret at artistene safer og det blir reelle utfordringer. - freding av artist: kanskje burde det heller vært som gongen i maskorama, at de kunne frede 1 gang ila sesongen, ikke hver gang, Tenker absolutt det var behov for fornyelse, men at de har tatt litt for mye Møllers Tran. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 18. mars #115 Del Skrevet 18. mars Grüner skrev (17 timer siden): Arrogant type, ja, litt sånn: «Hehe, dette kan du ikke helt…» Skarp i tonen med programlederen også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 18. mars #116 Del Skrevet 18. mars Ninaen skrev (1 time siden): Jeg tenker følgende: - bra med bytte av programleder, behov for nytt blod, og tror statsmann kan bli bra - liker at artistene ikke får velge sanger selv, men ser også det problematiske med at dommerne gjør det (og har fredningsrett). - jeg tenker at om de går tilbake til sjangerne, og gjestedommer for hver sjanger, så kunne gjestedommeren valgt sanger til artistene i sin sjanger. Da hadde man tatt bort makta til dommerne som andre påpeker, men samtidig også hindret at artistene safer og det blir reelle utfordringer. - freding av artist: kanskje burde det heller vært som gongen i maskorama, at de kunne frede 1 gang ila sesongen, ikke hver gang, Tenker absolutt det var behov for fornyelse, men at de har tatt litt for mye Møllers Tran. Enig i at freding 1 gang er mer innafor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljerød Skrevet 18. mars #117 Del Skrevet 18. mars Ninaen skrev (1 time siden): Jeg tenker følgende: - bra med bytte av programleder, behov for nytt blod, og tror statsmann kan bli bra - liker at artistene ikke får velge sanger selv, men ser også det problematiske med at dommerne gjør det (og har fredningsrett). - jeg tenker at om de går tilbake til sjangerne, og gjestedommer for hver sjanger, så kunne gjestedommeren valgt sanger til artistene i sin sjanger. Da hadde man tatt bort makta til dommerne som andre påpeker, men samtidig også hindret at artistene safer og det blir reelle utfordringer. - freding av artist: kanskje burde det heller vært som gongen i maskorama, at de kunne frede 1 gang ila sesongen, ikke hver gang, Tenker absolutt det var behov for fornyelse, men at de har tatt litt for mye Møllers Tran. Enig med deg i det meste. Kanskje de kunne beholdt sjangerne, men latt dommerne (eller gjestedommer) velge sang innenfor sjangeren? Jeg synes sjangerne er det som gjorde Stjernekamp spesielt, og når de tar bort det, så tar de bort særpreget i konkurransen. Da blir det jo bare en vanlig sangkonkurranse, og jeg synes det var litt morsom med feks operakveld, rapping osv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 18. mars #118 Del Skrevet 18. mars Jeg synes det ble som en musikalsk 71 grader nord i stede for ett program hvor vi kunne nyte og glede oss over musikk. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 18. mars #119 Del Skrevet 18. mars Liljerød skrev (20 minutter siden): Enig med deg i det meste. Kanskje de kunne beholdt sjangerne, men latt dommerne (eller gjestedommer) velge sang innenfor sjangeren? Jeg synes sjangerne er det som gjorde Stjernekamp spesielt, og når de tar bort det, så tar de bort særpreget i konkurransen. Da blir det jo bare en vanlig sangkonkurranse, og jeg synes det var litt morsom med feks operakveld, rapping osv. var det jeg mente ja. At man beholdt sjangerne som før og med tilhørende gjestedommer, og at det var gjestedommeren som valgte sang i sin sjanger. 🙂Da får man beholdt kjernen i konseptet, men får også hevet konkurransen noen hakk og fjerna det at folk safer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 18. mars Forfatter #120 Del Skrevet 18. mars Kommer definitivt til å se på, til tross for endringene. På lørdag skal Mona Berntsen være meddommer og numrene skal inneholde dans Kristoffer synes jeg er skivebom, men Stian var 10/10 💘 Savnet overhodet ikke Kåre Magnus i dette tilfellet, da jeg synes han var langt på overtid Gir programmet et par sjanser til, jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå