AnonymBruker Skrevet 8. januar 2025 #1 Skrevet 8. januar 2025 Jeg er selv i en slik relasjon og lurer litt på lengde og utløpsdato for slike relasjoner. Hva gjorde at forholdet endte? Anonymkode: 93f03...bb1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2025 #2 Skrevet 8. januar 2025 Jeg har vært i flere. Noen varte i ett par måneder. Det lengste varte vel 7 år. Hvorfor relasjonen endte? Fordi de fikk seg dame/kjæreste. Anonymkode: 50e17...b50 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2025 #3 Skrevet 8. januar 2025 Mitt varte i sånn ca to år, med litt pauser innimellom. Jeg sletta meg fra kanalen vi hadde kontakt på da jeg begynte å date en fyr. Men så tenkte jeg også at jeg ikke kom til å ta kontakt igjen fordi han var lat og ung og jeg trenger litt mere tosidig engasjement i senga. Anonymkode: ee1e5...d3f
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2025 #4 Skrevet 8. januar 2025 mann nesten 50 her. mine pulevenninner har jeg hatt alt fra et par måneder til to år. hvorfor har det blitt stopp? enten har damene funnet type, eller så har én eller begge av oss mistet litt intr. feks hvis middels sex, har jeg lett etter en annen. Anonymkode: 75110...6e4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2025 #5 Skrevet 8. januar 2025 Har to, begge « forholdene» har vart i ca 2 år nå.. Ingen planer om å avslutte ennå fordi det funker bra og jeg trenger den variasjonen det gir meg. Kvinne Anonymkode: 02d75...b24 1 1
Bamseklemmer Skrevet 9. januar 2025 #6 Skrevet 9. januar 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er selv i en slik relasjon og lurer litt på lengde og utløpsdato for slike relasjoner. Hva gjorde at forholdet endte? Anonymkode: 93f03...bb1 Det lengste varte i 5 sammenhengende år.. Det var hun som ville, at jeg skulle finne noen yngre💞 Mine tidligere flammer ringer en gang i blandt for gjensyn og comeback, så jeg er svært opptatt som singel🥰
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2025 #7 Skrevet 9. januar 2025 Mitt begynner snart på 6 året. Ikke at vi møtes så ofte, men han sender nå melding innimellom. Han er opptatt da men aldri glemt meg. Jeg har vært single i 15 år så det fungerer egentlig fint for min del. Samboer skap er ikke noe for meg. Men leter etter noe nytt fast da. Har en i sikte på ja tror han er 37. Han likte jeg umiddelbart når jeg traff han i hvertfall. Han er og single heldigvis. Ellers får mange rare forslag fra menn. Fordelen med å være single du kan være nyskjerrig på andre og. Siste er en som kom med ideen at jeg skulle få t skjorta hans som jeg kunne lukte på se om det tente meg. he he he. Jeg likte ideen jeg. Så får se på søndag om jeg får den t skjorta da. Den har jo vært under en pilot uniform så da sier ikke jeg nei. Elsker menn i uniform. D58 Anonymkode: 15e8a...e71 1 1
feliek54 Skrevet 9. januar 2025 #8 Skrevet 9. januar 2025 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg er selv i en slik relasjon og lurer litt på lengde og utløpsdato for slike relasjoner. Hva gjorde at forholdet endte? Anonymkode: 93f03...bb1 jeg har hat 3 FF men det lengste varte i godt over 1 år. savner det nå.
Hillbill Skrevet 9. januar 2025 #9 Skrevet 9. januar 2025 M57. Vi er på tredje året nå, og det er ingen ting som tyder på at det ikke skall fortsette i den neste overskuelige fremtiden. Med mindre en av oss får kjæreste da. Selv synes jeg det er utelukkende positivt at det varer over tid. En lærer hverandre å kjenne, bygger tillit, og får derfor mye bedre sex.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2025 #10 Skrevet 9. januar 2025 Hatt flere sånne forhold. De to lengste varte i to-tre år hver, så to som varte et halvt år med hver og et i et år. Anonymkode: f44f5...a44
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2025 #11 Skrevet 9. januar 2025 Varte i 5 år. Endte fordi jeg traff en annen jeg endte opp med å bli sammen med. Anonymkode: 1e64a...aa4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2025 #12 Skrevet 9. januar 2025 3 mnd. Mistet bare brått interessent egentlig.. Anonymkode: bb328...e4e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2025 #13 Skrevet 9. januar 2025 AnonymBruker skrev (På 8.1.2025 den 20.26): Jeg har vært i flere. Noen varte i ett par måneder. Det lengste varte vel 7 år. Hvorfor relasjonen endte? Fordi de fikk seg dame/kjæreste. Anonymkode: 50e17...b50 Men skulle tro det uansett var en relasjon mellom dere. Det er jo en viss kommunikasjon dere har hatt. Regner jo aldri vedkommende er ute av ditt liv. Helt sikker facebook venn etc. Anonymkode: bafa6...528
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2025 #14 Skrevet 9. januar 2025 Hillbill skrev (1 time siden): M57. Vi er på tredje året nå, og det er ingen ting som tyder på at det ikke skall fortsette i den neste overskuelige fremtiden. Med mindre en av oss får kjæreste da. Selv synes jeg det er utelukkende positivt at det varer over tid. En lærer hverandre å kjenne, bygger tillit, og får derfor mye bedre sex. hvor er krysningen der man ikke forstår at man kan bo sammen hele tiden? fordi hun er veldig yngre eller annet? Anonymkode: bafa6...528
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2025 #15 Skrevet 9. januar 2025 feliek54 skrev (8 timer siden): jeg har hat 3 FF men det lengste varte i godt over 1 år. savner det nå. hvilke signaler gis at det er kun elsker og ikke livsamhold? hva er forskjellen? Anonymkode: bafa6...528
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2025 #16 Skrevet 9. januar 2025 14,5 år, han fant seg ei fæl kjerring Anonymkode: cbac8...03e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2025 #17 Skrevet 9. januar 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 14,5 år, han fant seg ei fæl kjerring Anonymkode: cbac8...03e hvor mange minutter møtes dere når dere møttes? finnes det virkelig steder dere kan møtes? Anonymkode: bafa6...528
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2025 #18 Skrevet 9. januar 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): hvor mange minutter møtes dere når dere møttes? finnes det virkelig steder dere kan møtes? Anonymkode: bafa6...528 Øhhh??? Vi tilbringte dager, uker og mnd sammen i løpet av alle disse årene, tid har aldri vært et problem, kanskje galt å kalle det ff for vi var mer for hverandre enn kun det men pga kultur og relgion og familie hensyn kunne vi ikke ta forholdt offentlig. Nå er han med ei som er valgt ut til han når alderen innhentet han var det egentlig ikke så mye valgt igjen for hans del, håper kjerringa er fornøyd med oppholdstillatelse om noen år da.. Anonymkode: cbac8...03e
feliek54 Skrevet 10. januar 2025 #19 Skrevet 10. januar 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): hvilke signaler gis at det er kun elsker og ikke livsamhold? hva er forskjellen? Anonymkode: bafa6...528 Skal du bo med noen så er det mye mer som må være på plass for at det vil fungere
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2025 #20 Skrevet 10. januar 2025 Har hatt to slike forhold. Det ene startet i mars 2021 å jeg avsluttet nå før jul 2024. Hadde en liten pause i starten av 2024 også. Det andre et lite halvår juni til nå før jul 2024. Det lengste forholdet var i perioder nærmest et ordentlig forhold og i perioder bare sex. Han ville ikke binde seg. Begge ble avsluttet forde jeg har funnet en mann som vil noe mer enn å bare pule. Anonymkode: 647f4...eee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå