MarianneE Skrevet 5. februar #13301 Skrevet 5. februar Sherlock. Likte veldig godt de tre første sesongene, den siste sesongen ble too much for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #13302 Skrevet 5. februar Star Trek 1.generasjon (60-tallet). Anonymkode: 29585...1cb
Gogglebox Skrevet 5. februar #13304 Skrevet 5. februar Andor s. 2 episode 8. Wow sier jeg bare. Iykyk
AnonymBruker Skrevet 7. februar #13307 Skrevet 7. februar A Knight of the Seven Kingdoms e3 Er vel den første serien på flere år hvor jeg ikke sitter å diller med mobilen samtidig som den står på. Supert samspill mellom de to hovedpersonene. Anonymkode: fee67...956 3
Valyria83 Skrevet 7. februar #13309 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): A Knight of the Seven Kingdoms e3 Er vel den første serien på flere år hvor jeg ikke sitter å diller med mobilen samtidig som den står på. Supert samspill mellom de to hovedpersonene. Anonymkode: fee67...956 Denne er så bra. Episode 4 er sluppet tidlig på grunn av Superbowl. Beste episode til nå!!
AnonymBruker Skrevet 7. februar #13310 Skrevet 7. februar Jeg er dårlig til å se på serier altså. Mister tålmodigheten. Det som er interresant, er at de første meldingene i denne tråden, snart er 20 år gamle, Lol.. Anonymkode: 4d79a...772
AnonymBruker Skrevet 7. februar #13311 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det som er interresant, er at de første meldingene i denne tråden, snart er 20 år gamle, Lol.. Ja, det var tider. Sukk Livet kunne på mange måter oppleves bedre den gang, når man ser all elendigheten i sosiale medier. Anonymkode: a7079...720
Cecilie82 Skrevet 7. februar #13312 Skrevet 7. februar -jk- skrev (På 4.2.2026 den 19.42): Ser på den selv. Men den heter vel Tehran, som også er den offisielle skrivemåten nå? Teheran var slik det ble stavet før i tiden. Du har helt rett🙂
sofie777 Skrevet 7. februar #13313 Skrevet 7. februar The Seven Dials Mystery (N) The Pendragon Cycle Vi på Saltkråkan Togreise gjennom Storbritannia Kongen befaler (PS Om noen vil se høstens sesong, forsvinner den fra TvNorge 1. mars. Jeg har 4 episoder igjen og det klarer jeg!)
-jk- Skrevet 8. februar #13315 Skrevet 8. februar Margit777 skrev (9 timer siden): Landman En serie som bare blir bedre og bedre synes jeg. Billy Bob i storform!
AnonymBruker Skrevet 8. februar #13316 Skrevet 8. februar Heated Rivalry. Omg den russiske karakteren er hot. Kjøpte boka igår, lest den ut nå. Veldig søt og hot story. Anonymkode: 5ddca...246 3
MarianneE Skrevet 9. februar #13319 Skrevet 9. februar Lincoln Lawyer sesong 4 ble sluppet på torsdag ettermiddag. Jeg begynte på sesongen på fredag morgen og de to siste episodene så jeg i dag tidlig. Lurer på hvor lenge vi må vente på sesong 5.
sofie777 Skrevet 9. februar #13320 Skrevet 9. februar MarianneE skrev (35 minutter siden): Lincoln Lawyer sesong 4 ble sluppet på torsdag ettermiddag. Jeg begynte på sesongen på fredag morgen og de to siste episodene så jeg i dag tidlig. Lurer på hvor lenge vi må vente på sesong 5. Det tullete svaret: Lenger enn om du hadde fordelt episodene over flere dager Det riktigere svaret: til de har filmet alle episodene, redigert dem og funnet plass til dem i kalenderen, sannsynligvis om et års tid (1. sesong begynte 13. mai 22, 2. sesong begynte 6. juli 23, 3. sesong 17. oktober 24 og 4. sesong altså 5. februar. Du kan prøve å regne ut fra dette )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå