Lurendreieren Skrevet 1. februar #13281 Skrevet 1. februar Så Band of Brothers for første gang på mange år. Herregud så bra, enda bedre enn jeg husket at den var 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar #13282 Skrevet 1. februar Heated Rivalry. For sjette gang på en måned 🙈 Den er så bra! Anonymkode: babac...c59 3 3
Kelsi Skrevet 1. februar #13283 Skrevet 1. februar Vaka på Prime Video, har sett to episoder. Veldig bra så langt, men en veldig mørk serie.
Polly Ester Skrevet 1. februar #13284 Skrevet 1. februar No good deed på Netflix. Veldig bra serie, anbefales.
Polly Ester Skrevet 2. februar #13286 Skrevet 2. februar Binget Sirens i går. Liker at Netflix har en hel bråta med limited series.
AnonymBruker Skrevet 2. februar #13289 Skrevet 2. februar Jeg holder oppsummering av Only murders in the building, tre siste sesonger på styrten Anonymkode: f837f...679
Kleppmelk Skrevet 2. februar #13291 Skrevet 2. februar His & hers på Netflix. Helt grei men en ganske uventet og bra twist på slutten! 6/10
sofie777 Skrevet 2. februar #13293 Skrevet 2. februar Snowpiercer The Night Manager Spartacus and the Sun Beneath the Sea Wonder Man Graham Norton Doobidoo Året med den svenske kongefamilien På sporet av dronningene
AnonymBruker Skrevet 3. februar #13294 Skrevet 3. februar Kleppmelk skrev (11 timer siden): His & hers på Netflix. Hei! Kan du ikke fikse innlegget ditt slik at det ikke spoiler noe? Anonymkode: 5bd0c...aa5 1
Polly Ester Skrevet 4. februar #13295 Skrevet 4. februar Achtsam Morden - dødsbra serie. Fått 100% på tomatometer hos Rotten Tomatoes og jeg syns det er fortjent. (89% på popcornmeter, vet ikke hva som er forskjellen på de to). Forfriskende med en serie som ikke er engelsk eller amerikansk også. Gleder meg til sesong 2.
Cecilie82 Skrevet 4. februar #13296 Skrevet 4. februar (endret) Teheran 😃 Endret 4. februar av Cecilie82
AnonymBruker Skrevet 4. februar #13297 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (På 3.2.2026 den 9.57): Hei! Kan du ikke fikse innlegget ditt slik at det ikke spoiler noe? Anonymkode: 5bd0c...aa5 Jeg har ikke "SPOILET" noen ting!!! Jeg skrev bare tittelen. Du må følge bedre med. Anonymkode: 11df8...bcb
Kålrota Skrevet 4. februar #13298 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke "SPOILET" noen ting!!! Jeg skrev bare tittelen. Du må følge bedre med. Anonymkode: 11df8...bcb Haha, nydelig respons. Noen her inne er litt vel hysterisk for spoilere. 1
sofie777 Skrevet 4. februar #13299 Skrevet 4. februar Kålrota skrev (32 minutter siden): Haha, nydelig respons. Noen her inne er litt vel hysterisk for spoilere. Ja, hvilke serier har ikke en twist på slutten?
-jk- Skrevet 4. februar #13300 Skrevet 4. februar Cecilie82 skrev (3 timer siden): Teheran 😃 Ser på den selv. Men den heter vel Tehran, som også er den offisielle skrivemåten nå? Teheran var slik det ble stavet før i tiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå